עמוד הבית » ספרים מומלצים בזמן חופשת הפסח

ספרים מומלצים בזמן חופשת הפסח

צילום כריכה פגישת מחזור
הכנו עבורכם כמה סגנונות של ספרי קריאה לחופשת הפסח ולהנות מרגעים נוצצים בלב.

פגישת מחזור / סיגל בן דרור

שלהבת, מורה לחינוך מיוחד, חיה חיים מושלמים ומאושרים, נשואה זה עשרים וחמש שנה לידידיה ואימא לחייל ולשני מתבגרים בבית מטופח ביישוב קטן בצפון. יום אחד היא שמה לב לסדקים שנסדקו באידיליה שבנתה. חייה עם בעלה אינם טובים כפי שחשבה. במשך השנים השניים התרחקו זה מזה והיום הם חיים כמו זוג זרים בבית אחד. היא מוצאת את עצמה בודדה ומתוסכלת.

פגישת מחזור של השכבה מהתיכון לציון שלושים שנה לסיום י"ב מפגישה בינה ובין שי, ממארגני פגישת המחזור, ומשנה את חייה מקצה לקצה. מיום ליום הרצון להיות מאושרת גובר, היא רוצה יותר מאשר להיות "אשתו של" ו"אימא של". היא רוצה להיות אישה בפני עצמה, מאושרת, חזקה ואמיצה.
זהו סיפור סוחף ואינטליגנטי על המלחמה בפחדים, על עוצמה נשית ועל אומץ, על הזכות למצוא אהבה ועל הדרך אל האושר. הסיפור הזה הוא בשבילֵך, כי מגיע לָך להיות מאושרת.

כריכה רכה 202 עמ', פורמט 13.5/21, אוגוסט 2020, הוצאה לאור צמרת

משמעת של אלופים / אילון להט 

מהי משמעת עצמית?
אילון להט, קואצ׳ר ומאמן כושר גופני שמייעץ למיטב הספורטאים בעולם איך להצליח יותר בתחומם,מספר ומסביר מהי הדרך להשגת משמעת עצמית ברמה הגבוהה ביותר, על חלק מהקשיים שהוא בעצמו עבר על מנת להגיע להצלחה ברמה עולמית בתחום הספורט, ועל הכוחות הרוחניים שמגבילים את ההצלחהואת הכוח הפנימי של כל אחד ואחד מאיתנו.

צילום כריכה משמעת של אלופים

כריכה רכה, 46 עמ', פורמט 13.5/21, ינואר 2021, הוצאה לאור צמרת

פרגים של חמס / אלי עברון 

"פרגים של חמס" היא נובלה ספרותית מותחת ומרגשת העוסקת בסיכול טרור. הנובלה כתובה בשפה עשירה ואותנטית ומתארת אירועים אמיתיים מעולם הריגול כנגד הלוחמה בטרור ומהעשייה המשטרתית.עלילת הספר מתרחשת על רקע מבצע "צוק איתן", תקיפות חיל האוויר, ההפגנות על הגדר, טרור הבלונים והכרזת ארגון החמאס בדבר הנחתת מכת תגובה קשה על "האויב הציוני" בים, ביבשה ובאוויר. הסיפור חושף פן מיוחד ובלתי מוכר של ביצוע פיגועים רצחניים תוך שימוש בסמים מסוכנים, המשמשים כלי נשק של ממש. בחזית המאבק ניצבת דמותו של אורן, צבר מלח הארץ, שנפצע במהלך קורס טיס, מתגבר על פציעתו הקשה, ממשיך בשירות ולימים מוצב באיטליה כקצין איסוף של המוסד לתפקידים מיוחדים. מסביב וביחד עם הגיבור הצעיר, נפרשת במומחיות קשת של דמויות ריאליות מקהילת המודיעין הישראלית, המשטרה, והסוכנים המופעלים על ידם. בד בבד משרטט המחבר ביד אומן את דמויות רבי המחבלים, הטרוריסטים המתאבדים וסוחרי הסמים הבין-לאומיים, החוברים ביחד איתם ליצירת סאגת ה"פרגים של חמס".

לא מדובר בעוד ספר זיכרונות של יוצא השירותים החשאיים הישראליים, אלא ביצירת מופת מרתקת וקולחת, המבוססת על סיפור אמיתי ועל ניסיונו העשיר של המחבר, אלי עברון, בתחומי הריגול והבילוש בכלל וביחידות הארציות של משטרת ישראל בפרט.

צילום כריכה פרגים של חמס

כריכה רכה, 355 עמ', פורמט 14.5/21, דצמבר 2020, הוצאה לאור צמרת

לאייל אערוב/ סוניה ליפשיץ

אחת מהדילמות הגדולות ביותר שיכולות לפקוד אדם, ובעיקר הורה, היא הבאת ילד בעקבות אירוע טראומתי וקשה, הדילמה השנייה הקשה, היא מסירת ילד לאימוץ. איך מגיעים להחלטה הרת גורל, והאם היא גם הנכונה?

רומן אוטוביוגרפי מטלטל וסוער, מגולל את סיפור חייה של מיכל, שבגיל 22 נכנסת להיריון לא רצוי בעקבות אונס ברוטלי. כבת למשפחה דתית ושמרנית, ולהורים מבוגרים, היא נאלצת להתמודד עם החלטות קשות ביותר ביחס לעתידה ולעתידו של העובר שברחמה. האם עליה לבצע הפלה? האם תגדל את הילד לבדה, ללא ידיעת המשפחה וללא תמיכה כלכלית? האם תמסור את הילד לאימוץ באמצעות לשכת השירות למען הילד בירושלים, ותפקיד אותו ליד הגורל, או שמא תפרוץ את גבולות ההיגיון, החוק והארץ?

צילום כריכה לאייל אערוב

מיכל בוחרת בהחלטה הקשה ביותר, ומשלמת את מלוא המחיר עבור בנה הבכור, אייל.
בשפה קולחת, נוגעת וכנה, מתארת מיכל את קורותיה הן בישראל והן בארצות הברית, מציאות שגבתה ממנה מחיר כבד מנשוא.

כריכה רכה, 248 עמ', פורמט 13.5/21, אוגוסט 2020, הוצאה לאור צמרת

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה