עמוד הבית » אתם נמצאים במשבר זוגי ולא רוצים להתגרש?

אתם נמצאים במשבר זוגי ולא רוצים להתגרש?

צילום: unsplash
קבלו את עשרת הדיברות של זהרה זהבה בן חמו, מלווה זוגות, מצילת נישואים ושמירה על בריאותיכם הנפשית והפיזית.

מגיעים לא מעט זוגות שמרגישים כבר רגל אחת ברבנות והיא מגלה לנו שרובם לא באמת רוצים להתגרש. אלא, פשוט נמאס להם לסבול ולהכאיב אחד לשנייה והם לא מצליחים אחרת. הבשורה  היא שאין רק 2 אופציות: להתגרש או להישאר ולסבול. יש אופציה שלישית והרבה יותר מתגמלת – לחוות פרק ב' בנישואים, מבלי להתגרש ולמצוא מחדש אושר ושלווה ולספק לילדים בית אוהב ויציב.

צילום: pexels

 

>>> משפחה מאושרת מתחילה בקשר הזוגי 

 

והנה 10 הדיברות שלה לכל מי שנמצא בצומת הזו :

  1.  אהבת אמת ונישואים טובים ובריאים זה לא משהו ש (רק) מוצאים או זוכים בו, זה משהו שלומדים ליצור, לבנות, לרקום וזה אפשרי ונגיש לכולם או יותר נכון , לכל מי שרוצה ומוכן באמת לצעוד את הדרך. רוצים ?
  1. שאלת ההתאמה בינכם היא פיקציה. אין זוג שלא מוצלח. יש זוג שלא מודרך. קחו יוזמה ומצאו לכם את הדרך שמתאימה לכם ללמוד.
  2. לטנגו צריך 2 אבל כדי ליצור היפוך זוגי ולהתחיל מחדש מספיק רק אחד – האם זה אתם?
  3. וותרו על רעיון 50-50 ותתחילו לקחת 100% אחריות על 50% שלכם . זה נכון לגביי כל קשר.
  4. אנחנו שווים בערך לא במהות ובאיכויות שלנו. היפרדו מרעיון השוויון ופעלו לפי מה שמרחיב אתכם ומחבר אתכם לכוחות הטבעיים שלכם, זה יביא לכם הרבה שמחה.
  5. בין גבר לאישה יש יחסי גומלין וחוקיות פיזיקאלית של קטבים של זכר ונקבה, משפיע ומקבלת, אור וכלי. כאשר אחד חוזר לקוטב הטבעי שלו ופועל בהתאם למהות שלו, הצד השני בהכרח יושפע מזה ותוך זמן מסוים יושפע מהשינוי כמו אדוות במים. תבדקו שאתם מונחים בקוטב הטבעי שלכם ואם לא, חזרו למקום, זה כבר יצור את השינוי המיוחל.
  6. "עזר כנגדו "זו חוקיות – זה שקשה לכם אחד עם השנייה רק מעיד על העבודה המשותפת והנשימתית שיש לכם יחד והניגודיות בינכם היא בדיוק מה שיכול לעזור לכם לצמוח ולהפוך לזוג מנצח. תעמיקו בדיבר הזה, להבין אותו משנה חיים.
  7. זוגיות היא רק חומר גלם. כשאנחנו מנהלים קרב – היא מרגישה כמו הגיהינום. אך, שכשאנחנו מצליחים לייצר אינטימיות אמתית וקרבה אנחנו בחוויית  גן עדן, כאן בעולם הזה. תבחרו, הבחירה במה לזכות היא לגמרי בידינו.
  1. ב95% מהמקרים גירושין זה לא הפתרון. זו רק ההתחלה של בעיות מורכבות יותר. ולכן הסבירות הרבה יותר גבוהה שזה לא נכון גם עבורכם.
  1. למרות כל האמור לא סתם חכמינו קבעו לנו גט. ישנם מקרים שעבורם הפרידה והגירושין זה התיקון והדבר הנכון לעשות ולכן, כשיש ספק, אין ספק. פנו לעזרה מקצועית במיוחד במקרים של אלימות מכל סוג שהוא: כלכלית, רגשית, פיזית, נפשית, פסיכולוגית. בבקשה הישמרו לנפשותיכם ודעו שבשום אופן ובשום מקרה זה לא לגיטימי !!!!
צילום: pexels

בנוסף, שבעת זו של מלחמה בה כולנו רוצים להתאחד ולנצח יחד אנחנו לא נותנים מספיק את הדעת לכך שהשלום מתחיל בתוכנו, בבתים שלנו , בין איש לאשתו. ואומרת: "אם הייתי יודעת את כל זה לפני שהתגרשתי, סביר להניח שלא הייתי מפרקת לנו את הבית ואת הלב. הלוואי והדברים האלו שיצאו מן הלב יכנסו אל הלב של כל מי שקורא את זה כעת ואזכה להציל עוד בית בישראל, במיוחד בתקופה זו בה יש איום ממשי על הקיום והבתים שלנו".

 

להתייעצות ושאלות זהרה זהבה בן חמו 0528464610

הוספת תגובה

הוספת תגובה