עמוד הבית » מהפכת הסאונד הביתי – ביקונקט משיקה מגוון מוצרי אודיו חדשים

מהפכת הסאונד הביתי – ביקונקט משיקה מגוון מוצרי אודיו חדשים

קולקציית פרארי,צילום: באדיבות ביקונקט חו"ל
ביקונקט משיקה מוצרים המיועדים לשימוש בייתי המעניקות תחושה של חדשנות, סטייל לצד שינוי משמעותי של האזנה בייתית באיכות גבוהה.

קולקציית הפרארי Bang & Olufsen

הקולקציה מתמקדת במצוינות וחוגגת את התשוקה המשותפת של שני המותגים ליציבות, כוח ודיוק על ידי עיצוב מחדש של כמה מהמוצרים האייקונים והאהובים של B&o: הרמקול הביתי Beosound 2, אוזניות Beoplay H95, אוזניות Beoplay EX והרמקול הנייד Beosound Explore. כולם משולבים יחד עם הגוון האדום המזוהה כל כך עם Ferrari, ויוצרים חיבור שאין לטעות בו לחתימת המותג.

"אנחנו מאוד נרגשים משיתוף הפעולה הזה. הייתה תחושה חזקה של היסטוריה בהתהוות כאשר התכנסנו ליצור אותה", אומר Bang & Olufsen מנכ"ל  Kristian Tear. "זה חוזר כל הדרך חזרה להתחלה עבור B&O ופרארי. המייסדים, אנזו פרארי, פיטר באנג וסוונד אולופסן, בעלי חזון, והמורשת שלהם מהדהדת לאורך עשרות שנים כדי לדחוף את שני המותגים לגבהים חדשים עד היום". השילוב של ביצועים מהטובים ביותר, אסתטיקה חיננית ואומנות מוקפדת, הפגישו את B&O ופרארי כדי ליצור את הקולקציה. זה מובלט על ידי המורשת חסרת התחרות של שני המותגים, מה שהופך את שיתוף הפעולה הזה למשהו בלתי נשכח" הוסיף.

רמקול פרארי, צילום: באדיבות ביקונקט חו"ל

 

>>>בלעדי: ראיון אישי אחרי שוטטות בשוק הפשפשים בחיפה הגשים את חלומו 

שני המותגים נמצאים בחזית החדשנות כבר יותר מחצי מאה. Bang & Olufsen עיצבו את נוף הסאונד והחזון העולמי מאז 1925 מ-Struer, דנמרק, ופרארי מובילה את תעשיית הרכב מאז 1947 מ-Maranello, איטליה. למעלה מ-150 שנים של חדשנות בין שני המותגים שולבו ונאספו בשיתוף פעולה זה.בקולקצייה Beosound 2 מדמיין מחדש את העיצוב באדום בחתימת פרארי. גוף האלומיניום מלוטש כדי לספק ברק נוצץ, המעצים את העושר של הגוון האדום. סמל פרארי האייקוני יושב מתחת לגריל, ומשלים מהדורה זו.

מחיר 20,499 ₪.

Beoplay H95 –  אוזניות הדגל של Bang & Olufsen, המספקות סאונד וחדשנות מהטובים ביותר. הדרייברים המותאמים אישית של טיטניום מספקים סאונד חזק יותר מאי פעם, וביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי מאפשר ללובש אותם להתאים אותם על ידי סיבוב פשוט של טבעת האלומיניום של כיסוי האוזניים. 38 שעות של האזנה ללא הפסקה, משלימים את איכות האוזניות.

האוזניות משלבות את הגוון השחור-ג'ט של פרארי, קלאסיקה נצחית, עם לוגו של Bang & Olufsen חרוט בלייזר עם הלוגו של פרארי. מתחת לכריות האוזניים, גריל הרמקולים מטיטניום עברו ציפוי אנדויז (אלומיניום מחושל) בגוון אדום עשיר, שנבחר במיוחד עבור שיתוף הפעולה הזה.

אוזניות פרארי, צילום: באדיבות ביקונקט חו"ל

מחיר 5,499 ₪

Beosound 2 מספק חווית אודיו ביתית של 360 מעלות שממלאת כל חלל בו הוא ממוקם. העיצוב שלו גמיש כדי לאפשר את מיקומו על הרצפה, שולחן או מדף, וניתן להעביר אותו בקלות מחדר לחדר. Active RoomSense וחיישני קירבה מובנים משלבים את היופי של Beosound 2 עם טכנולוגיה חכמה וציפוי אנדוייז, בעוד קונוס האלומיניום המכיל את הרמקול מספק מראה חלק ואקוסטיקה סופר סאונדית.

Beosound Explore – רמקול נייד, מושלם לחיק הטבע. עם דירוג IP67, עמיד בפני אבק ועמיד למים לחלוטין, Beosound Explore מיועד לקחת אותו לכל מקום. עם בלוטות' וצימוד מהיר, המוזיקה נמצאת תמיד במרחק קליק אחד, והיא נמשכת כל היום עם עד 27 שעות של זמן השמעה. מגיע עם הסוס של פרארי שחרוט בלייזר, בצבע שחור בולט לכל הרפתקה. הגוף הדו-שכבתי של הרמקול מצופה אנודייז באדום ושחור, כך שהגריל בולט מיד על רקע הפנים הכהה.

מחיר 999 ₪.

Beoplay EX –  אוזניות ה- true wireless  החזקות ביותר של Bang & Olufsen, מתהדרות בביטול רעשים אקטיבי, צליל ללא תחרות, ומגיעות עם נרתיק טעינה אלחוטי עבור עד 20 שעות של האזנה תוך כדי תנועה. שישה מיקרופונים וטכנולוגיה חכמה גורמים לכך שניתן להשתמש ב-Beoplay EX לביצוע שיחות עסקיות וליהנות ממוזיקה באותה מידה. עבור קולקציית פרארי, האוזנייה הימנית מכילה לוגו שחור בולט של סמל פרארי, מתחת לזכוכית באדום האייקוני, חתוך ומלוטש כדי לספק ברק דמוי מראה.

אוזניות פרארי, צילום: באדיבות ביקונקט חו"ל

מחיר 1,999 ₪

מותג האודיו Olufsen & Bang

רמקול אלחוטי עוצמתי ורב-תכליתי מדגם Beolab 8. את הרמקול ניתן להציב בכל מקום בבית. בעל יכולת לשילוב כמערכת סטריאו עצמאית  או כחלק מחווית סראונד איכותית המתחברת בקלות עם מערכת הקולנוע הביתית. השילוב יוצר חווית סטריאו עשירה ומרהיבה. שמאל פוגש ימין: זוג Beolab 8 מספקים במת סאונד מדהימה יותר,  הם יעבדו בהרמוניה בחלל.

ל- Beolab 8 מראה המעודן שלושה דרייברים שמספקים סאונד עמוק עם באס חזק ביחס לגודל הרמקול. הכולל מיקרופון ייעודי שמנתר וממפה את החדר, מכוונן את איכות הצליל לכל מקום בו נמצאים כך שיתאים באופן מושלם לסביבה, ללא קשר לגודל לצורה ולמיקום הרמקול השני.הרמקול מאפשר לעבור בצורה חלקה בין שתי חוויות האזנה. אודיו מדויק המתועל ישירות למאזין ולחלופין, סאונד רחב ומפוזר ברחבי החלל. נוריות הלד בחזית מסמנת את המצב בו נמצאים.

העיצוב של Beolab 8 משלב בין פונקציונליות אולטימטיבית לאסתטיקה דנית מוקפדת. הוא עשוי מאלומיניום טבעי מחוזק וחתוך בלייזר המעניק לו מראה אלגנטי ועמיד. בנוסף מעוצב בצורת גליל קלאסית עם קווים נקיים ומינימליסטיים מעץ, טבעת תאורה LED בולטת בחזית הרמקול המציגה את מצב הפעולה.ניתן להתקין בכל מקום: קירות, רצפות, תקרות, ניתן להציב על מזנונים או מדפים ייעודיים והוא יפיץ צליל חזק ומפורט ב-High-Def בכל אחד מהמקומות הנ"ל.

לרמקול ממשק מגע אינטואיטיבי בחלק העליון של הרמקול, לשליטה על עוצמת הקול, הפעלה, כיבוי ועוד .כבל חשמל נשלף וחכם, המתחבר בצורה חלקה ומוסתרת. בנוסף, קיים אפשרויות קישוריות נרחבות: הוא תומך בWiFi 6 – ו – Bluetooth 5.3 וכן מאפשר סטרימינג ממגוון רחב של שירותים. ניתן לחיבור קל למערכות שמע וטלוויזיות קיימות באמצעות Powerlink ו-..Wireless Powerlink

Beolab 8, צילום: באדיבות ביקונקט יחצ

 

ניתן לשדרוג: פלטפורמת Mozart המודולרית מאפשרת שדרוג של רכיבים טכנולוגיים עתידיים.

הרמקול זמין בצבעים שחור, כסף וזהב.

מחיר: החל מ: 30,000  ₪ לזוג

רמקול Outdoor לגינה ביתית מדגם Beosound Bollard.

Bollard  Beosound הינו רמקול חיצוני מתקדם שמוטמע בתוך האדמה, משתלב בנוף, עמיד למים ואבק ומספק חוויית סאונד עוצמתית מלמטה למעלה ובפיזור אחיד של 360 מעלות. ההתחברות והשליטה נעשית נעשית בצורה חלקה ופשוטה עם מכשיר הסלולר.לרמקול שלושה דרייברים חזקים לצד עדשת סיליקון ב-360 מעלות מה שמספק אקוסטיקה איכותית ואופטימלית. ה- Bollard Beosound משולב עם רמקול וופר גדול ועוצמתי המוטמע באדמה ומעצים את החוויה גם בחוץ. הרמקול מצופה מאלומיניום איכותי כך שהוא בנוי להחזיק מעמד בכל עונה ובכל מזג אוויר , הוא מגיע בשלושה גוונים: שחור, זהב או אלומיניום טבעי.

ה-Beosound Bollard מציע פתרון אידיאלי למי שמחפש להעשיר את הבילוי בחוץ , עם סאונד איכותי, עיצוב מרשים וחווית משתמש בלתי מתפשרת. לצד זאת,  ה- Beosound Bollard נהנה מאינטגרציה וקישוריות מיידית ומהירה.לחווית סאונד מושלמת נדרש לרכוש בנוסף מגבר ייעודי  Beoamp 125.4 ובנוסף רכזת קישוריות הזרמה אלחוטית  Beosound Core וכן כל הכבלים הנדרשים להרכבה.

בעזרת Beosound Core ניתן לשדר בכל שירותי ההזרמה המועדפים, לענות לשיחות מבלי לעצור את המוזיקה, ולהתחבר דרך  WI-FI עם CHROMECAST מובנה ,APPLE AIRPLAY 2 ,ו-BLUETOOTH. בנוסף, ה- BEOSOUND BOLLARD מתחבר עם כל שאר מערכות השמע התומכות ב MULTIROOM  על מנת לנגן את המוזיקה בהרמוניה מושלמת בכל חדרי הבית.

רמקול גינה, צילום: באדיבות ביקונקט חו"ל

מחיר: החל מ- 8000 ₪ ליחידה

ניתן להשיג: בחנות בקניון רמת אביב ובאתר https://bang-olufsenil.com/product/beolab-8/