עמוד הבית » חדשנות מאסיה: שואבי אבק טכנולוגיים המציעים פתרון ניקיון מתקדם לצרכן הישראלי

חדשנות מאסיה: שואבי אבק טכנולוגיים המציעים פתרון ניקיון מתקדם לצרכן הישראלי

חנות בקניון הזהב ראשל"צ, צילום: דניל קונטורוביץ'
קבוצת קריסטלינו, משווקת הבלעדית של מותג Dreame בישראל, השיקה הבוקר חנות קונספט חדשנית והראשונה של המותג מחוץ לאסיה.

נפתחה הבוקר חנות ראשונה לשואבי האבק בקניון הזהב בראשון לציון. החנות גודלה הוא כ-40 מ"ר בהשקעה כ-1.5 מיליון שקלים. מדובר בחנות הקונספט השלישית בעולם של Dream ובנוסף, המדינה השנייה בעולם שנבחרה לפתוח חנות על ידי החברה העולמית.

המותג הצליח ליצור באזז ולקבץ סביבו קהל צרכנים אדוק ברחבי העולם, זוכה לקבל ציונים גבוהים באתרי הדירוגים השונים, וכן חרת על דגלו את מהפכת ה- Ai בזירת שואבי האבק העולמית. בעולם ובישראל. החיבה העזה של הצרכנים לחידושים טכנולוגיים האיצה את שוק השואבים הרובוטיים והשוטפים לפופולריות עצומה בשוק המקומי, בעוד השואבים הפכו לגאדג'ט נחשק וסמל סטטוס של ממש, כזה שמשנה את תפיסת ניקיון הבית ואפילו משנה חיים.

צילום: דניל קונטורוביץ

>>> למי קראת זקן?

רונן סלם מנכ"ל המותג מסביר: "המותג מוביל חדשנות טכנולוגית בתחום שואבי האבק, עם קצב חידושים והתחדשות מהיר במיוחד. בשנת 2024 מתוכננות "הפתעות" נוספות מצד המותג, כנראה בדמות מוצרים או טכנולוגיות חדשות שיובאו לשוק. אנחנו משקיעים במאמץ להדגיש את ההבדלים והיתרונות של המוצרים שלנו לעומת מותגים אחרים בשוק. קצב החידושים וההתחדשות המהירה נועדו לתת ערך מוסף ברור לצרכן".

צילום: דניל קונטורוביץ

 

המותג יאפשר לשפר את איכות חייהם באמצעות פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומעוצבים – הן בתחום הלייפסטייל (ניקיון הבית), ה- Wellness והבית, והן בעולמות הגאדג'טים – במה שניתן להגדיר כמהפכה אמתית. החנות המציגה את מיטב המוצרים המתקדמים המביאה עידן חדש לתחום באמצעות חוויה טכנולוגית פורצת דרך, כזו שאין שנייה לה בעולם, שקובעת סטנדרטים חדשים בתעשייה, וכמובן חוויית לקוח ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר.