עמוד הבית » מוצרי הבמבה של אסם יסומנו "ללא גלוטן"

מוצרי הבמבה של אסם יסומנו "ללא גלוטן"

במבה קלאסית צילום סטודיו אסם
יסומנו "ללא גלוטן" החל מנובמבר 2019 תסמן אסם את כל מוצרי הבמבה הקלאסיים בסימון " ללא גלוטן". המהלך יהיה הדרגתי ויימשך כשלושה חודשים.

במבה הוא חטיף המבוסס על תירס ובוטנים ובאופן טבעי אינו מכיל גלוטן. בשל הסטנדרטים המחמירים שנועדו להגן על ילדים ומבוגרים רגישים לגלוטן, סימנה אסם  עד היום את מוצרי הבמבה כ"עלולים להכיל גלוטן".

כיום, עם השקת מפעל הבמבה החדש בקרית גת, ביצעה אסם שורה של מהלכים שאפשרו את הסימון וביניהם: ייצור הבמבה הקלאסית בחלל אחד גדול שאינו מכיל גלוטן -בהפרדה מלאה ממוצרים אחרים המיוצרים במפעל, התקשרות עם ספקי חומרי גלם חדשים ויכולת לבצע בדיקות מוקפדות של חומרי הגלם על בסיס קבוע.

מוצרי הבמבה במילוי, המיוצרים במפעל בשדרות, ימשיכו להיות עם הערה "עלול להכיל גלוטן", משום שהם מיוצרים בקו הסמוך לקו ייצור דגני הבוקר, המכילים גלוטן.

לדברי זהבה מרטינוביץ', מנכ"לית חטיבת החטיפים באסם "המהלך מאפשר לנו להציע את הבמבה לכלל הצרכנים, לרבות הרגישים לגלוטן. אנו שמחים על המהלך המאפשר לכל אוהבי הבמבה ליהנות מכל מגוון המוצרים והחדשנויות בבמבה קלאסית."

היא הוסיפה כי: "השקת הבמבה עם התווית "ללא גלוטן" עולה בקנה אחד עם מדיניות אסם לשים דגש רב יותר על מוצרים ללא גלוטן ולהעמיד לרשות הרגישים לגלוטן מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים."

מהלך זה מתווסף למהלך בו השיקה אסם בתחילת 2018 את "אח של ביסלי" – סדרה של מוצרים חדשים המיוצרים מתירס ואינם מכילים גלוטן.