עמוד הבית » מותג Vitamins טיפוח שיער יימכר באתר TERMINAL X

מותג Vitamins טיפוח שיער יימכר באתר TERMINAL X

מסיכת קרטין וביוטין לשיקום שיער דק עד רגיל צילום: יחצ
רשת טיפוח השיער ויטמינס הנמכרת באמזון מהיום ניתן לרכוש את מוצריה באתר האופנה הישראלי TERMINAL X

ביום חמישי (07.10.21) השיקה חברת ויטמינס את מוצרי השיער שנרכשים באמזון בשיתוף פעולה עם אתר האופנה טרמינל x. מהיום קהל הצרכנים יוכלו להנות ממגוון מוצרי טיפוח לשיער באונליין המותאם קהל הישראלי.

VitaminsHair Cosmetics

ויטמינס החלה את דרכה מ- 1943 עברו מאז 3 דורות חיים שיר מבעלי חברת ויטמיניס מספר "חיים שטרית סבי הקים ביה"ס לספרות בפרישמן ת"א הוא הקיםבזמנו את חברת לוריאל בארץ ומשם המשיך בנו איציק שיר את המותג ובמהלך השנים נפתחו חנויות ואתר אינטרנטי.

חיים מסביר: ישראל כובשת את העולם בתחום מסכות השיער הגענו למקום ראשון באמזון ונבחרנו כמותג בעל המסכה המומלצת בעולם יצרנו גודל מסכה המותאמת אך ורק לצרכי הקהל הישראלי ולאחר 5 שנים שאנו משווקים לחו"ל יצאנו לשיתוף פעולה עם טרמינל x בתחום קטגורית הביוטי ולחשוף בארץ את המותג".

מסכת קרטין ביוטי וקולגן 

המסכה נוצרה מעבודת היכרות עם תחום השיער המסכה מאופיינת במוצרי גלם איכותיים שעברו המון בדיקות והגענו לתוצאה האופטימלית למסכה איכותית העונה על צורך הקהל המגוון בישראל. החומרים הנמצאים במסכה: קולגן, ביוטין, קרטין, שמן קיק, שמן ארגן, ללא מלחים, פרבנים, אלכוהול. ריח המסכה בניחוח עדין ויוקרתי המקבל את מקסימום ריחו שהוא "פתוח" באויר.

מסיכת קרטין וביוטין אריזת נסיעות לשיקום שיער פגום צילום:יחצ

סרום קרטין ביוטי וקולגן

הסרום הינו פיתוח ייחודי של החברה המבוסס על בסיס מים עשיר בקרטין, ביוטי, וקולגן ללא פרבנים ואלכוהול. הסרום מגן על השיער מפני קצוות מפוצלים ושמירה מחום גבוה עקב שימוש בפן.לאחר מריחה השיער נראה מבריק ונעים למגע.

סרום קרטין לשיקום השיער יבש צילום: יחצ

מסכת סילבר

מסכה ייחודית המטפלת בשיער בלונדיני, שטני ואדמוני. בעלת רכיבים לפגמנטים סגולים ומנטלת גוונים צהובים וכתומים וגווני כסף, קרטין,שמן ארגן,שמן נבט חיטה, ויטמין E, בעל UV להגנה מפני קרני השמש על השיער.

 

ניתן לרכוש את המוצרים באתרים:

www.terminalx.comhttps / www.terminalx.com/brands/vitamins

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה