עמוד הבית » מחליק שיער עם ויסות טמפ' לפי סוג שיער

מחליק שיער עם ויסות טמפ' לפי סוג שיער

Fakir_Harvey צילום יחצ
החלקת שיער הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומי של נערות ונשים , אך לצד המראה הגולש, חימום יתר של שיער על בסיס יומי עשוי להביא לנזקיםמשמעותיים לשער.

בעבור נשים רבות, שיער חלק וגולש הוא תוצאה של עבודה קשה, ובתוך כך הפך מחליק השיער לפריט חובה שמגיע איתן לכל מקום. יחד עם זאת, חימום יתר של שיער על בסיס יומי עשוי להביא לנזקים ולשרוף את השיער עם כל החלקה.

מחליק שיער חדש של מותג החשמל הגרמני –Fakir אשר נוחת בימים אלו בישראל – מאפשר התאמת טמפרטורות מדויקת לסוג השיער: 180 מעלות צלזיוס לשיער דק, 190 מעלות צלזיוס לשיער רגיל, 200 מעלות צלזיוס לשיער עבה. זאת, בחימום מהיר ובלוחות החלקה קרמיים בציפוי טורמלין – אשר מונעים חשמל סטטי, מאפשרים החלקה רכה של השיער, ובייחוד תורמים להחלקת שיער אשר מחזיקה מעמד לאורך זמן.

Fakir_Harvey
צילום יחצ

מבחינה עיצובית מדובר בפריט חושני בצבעי לבן-פנינה ונחושת, ועוצמה של 30 וואט, אשר מגיע עם שנתיים אחריות מלאה. כבל החשמל, אשר מסתובב 360 מעלות, מאפשר תנועה חופשית, ומתלה שימושי מאפשר לתלות את המחליק לאחר השימוש כך שלא יפריע.

המחליק מתחמם תוך זמן קצר ופלטות צרות של 20 מ"מ המאפשרות ליצור תלתלים או מראה חלק – לבחירתך.

מחיר :149 שח', שנתיים אחריות

לדבריה של נעמה עורכת האתר: " המחליק נוח לאחיזה ומוריד את נפח השיער ומחליק אותו "

בייבוא קבוצת קלינטון סחר,להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

 FAKIR היא קבוצת ענק גרמנית עם מגוון רחב של מכשירים ופתרונות שנמכרים במעל ל-60 מדינות ברחבי העולם. FAKIR מתהדרת באחת ממחלקות המחקר והפיתוח המתקדמות והגדולות בעולם, ומוכרת גם בזכות החשיבות הרבה שהיא מייחסת לשמירה על כדור הארץ – מחיסכון מקסימלי במשאבים בעת הייצור ובזמן השימוש ועד התאמה למיחזור.