עמוד הבית » מי התגייסה לניקוי חופי הים ?

מי התגייסה לניקוי חופי הים ?

מימין נטע קרצו נייגר מגי אזרזר ודניאלה פרוסקי שיאון צילום אסף לב
לרגל יום ניקוי הים הגדול הנערך מדי שנה ברחבי העולם ב – 30 לאוקטובר, יתגייסו בישראל18 ארגונים סביבתיים, ביניהם עמותת אקואושן, הפועלת בשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח גרנייה, ובשיתוף רשויות וקהילות מקומיות במטרה להגדיל את המודעות הציבורית לשמירה על חופי ים נקיים

בשישי האחרון (30.10) הגיעו מאות מתנדבים, ליותר מ-100 מוקדים לאורך חופי ישראל (ממפרץ אילת ועד הכנרת) כדי לנקות את החופים ובמטרה להגביר את המודעות לשמירת הסביבה החופית והימית ולקדם חקיקה להפסקת השימוש בפלסטיק חד פעמי המהווה פגיעה אנושה באיכות הסביבה.

בין המתנדבים בחוף בלטה השחקנית מגי אזרזר, שגרירת מותג הטיפוח גרנייה, אשר לקחה חלק יחד עם בכירי ועובדי לוריאל ישראל, בניקוי חופי הרצליה ופינוי פסולת הפלסטיק.

דניאלה פרוסקי – שיאון סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל מסרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של מותג הטיפוח גרנייה, פועל המותג באופן עקבי הן לצמצום משמעותי של הפלסטיק במוצריו ובאריזותיו והן להעלאת המודעות לשימור איכות הסביבה וצמצום השימוש בפלסטיק חד פעמי, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל, בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לקחת חלק ביום חשוב זה יחד עם עובדינו, ולעורר מודעות ציבורית לנושא, במטרה ליצור שינוי חברתי וסביבתי".

לאחרונה עלה בקמפיין סביבתי בישראל, בשיתוף עמותת אקואושן תחת המסר "שמים סוף לחד-פעמי בחוף",  במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי.