עמוד הבית » מסכת זהב ,קרם לידיים יבשות, ארק כרמל, צבעי לקים לחורף, ליפ בלאם

מסכת זהב ,קרם לידיים יבשות, ארק כרמל, צבעי לקים לחורף, ליפ בלאם

מסכת זהב ביו מגנטית צילום: יעל הלר

מסכת זהב ביו מגנטית

על סגולותיה של המתכת היקרה כולנו מכירים. תפוח טכנולוגיות משיקה מסכת בד לפנים עם טוויסט מעניין של נוכחות מגנטים (מיקרוסקופים שאינם נראים לעין) המעניקים בוסטר נוסף של זוהר ורעננות למרקם העור.

מסתבר שלמגנטים היסטוריה לא פחותה מזו של הזהב בשמירה על היופי. אלה ידועים בהזרמת חמצן מחודש לתאי העור, בשיפור האנרגטי שלו  והמרצת מחזור הדם. החברה משיקה את מסכת בד ביו מגנטית הספוגה בסרום של חומצה היאלרונית המעצים את רמת הלחות לצד זהב K24 ורכז של אצת הדונליאלה המועשרת בבטא קרוטן. כל אלה יעניקו גוון עור קורן וזוהר ויעלו את רמת הלחות הטבעית שלו.

מומלץ לשימוש לפני אירוע!

הוראות שימוש:  להניח את פרצופון הבד על פנים נקיות לפחות ל 20 דק'  ולאחר ההסרה להספיג תוך כדיי תנועות עיסוי את הסרום הנותר על העור.

לאחסן במקום מוצל מתחת ל 25 מעלות.

מחיר: 26 ₪, להשיג בסופר פארם

נסיינית המערכת: שטפתי את הפנים הרמתי את השיער, פתחתי את האריזה הנחתי את הפרצופון על הפנים, מעט היה לי קריר כי אנו בעונת החורף עצמתי את עיני והמתנתי 20 דקות, את השאריות הנוזל מרחתי תוך כדי עסוי, התוצאה העור מבריק נראה מטופח וזוהר.

קרם לטיפול בידיים יבשות

כפות הידיים של רובנו במצב יבשושי. במצב קיצון יש אפילו תחושה כי העור שוייף בנייר זכוכית ובעלי עור רגיש  אף יעידו על עור מגורה במיוחד, אדמומי ואפילו מתקלף ופצוע. קרם הידיים Tal של חלאבין מבוסס על שמן זית, וויטמינים חיוניים יסייע לכן למנוע יובש קיצון, חספוס וחתכים בעור כפות הידיים.

סגולות הטיפוח של שמן הזית ידועות כבר מימי קדם. עוד בתקופתה של המלכה קלאופטרה נרשמו עדויות כי שגרת הטיפוח שלה כללה טבילה  באמבט מלא שמן זית (וחלב…) וזאת על מנת לשמור על גמישות העור והזנתו. שמן הזית וויטמין E הנוכחים בפורמלת הקרם ייתרמו לריכוך העור, יזינו אותו וירגיעו מפני אדמומיות וצריבה.  נוכחותו של שמן קומפור משמש כחומר אנטי בקטריאלי וימנע זיהומים.

בנוסף, גם מזין את הציפורניים ומרכך את 'הקטיקולה' (העור שמסביב לציפורן). היצרן ממליץ למרוח גם על המרפקים כמות נדיבה של קרם ולעסות עד לספיגה מוחלטת.

קרם ידיים טל של חלאבין עב שמן זית צילום: יחצ

מחיר: 15 ש"ח, 150 מ"ל,  להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות

נסיינית המערכת: מרקם עשיר של הקרם לא כבד, ניחוח ממש עדין מרכך את כפות הידיים ולא משאיר שמנוניות בידיים.אני שמה גם במרפקים ובברכיים לשמור על העור מהיובש.

ארק כרמל 

משקה אניס ארצישראלי, עראק הוא אחד ממשקאות האניס המזוהים ביותר עם אגן הים התיכון שהפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות בישראל.  יקבי כרמל, ממשיך להרחיב את פורטפוליו המותגים שלו עם כניסה לקטגוריות חדשות. ההחלטה לשווק עראק התקבלה לאחר מבדק צרכנים מקיף, במסגרתו התקבל הרעיון בחיוב עם כוונה מוצהרת להתנסות במוצר בקרב צרכני קט' האניס.

'ארק כרמל'  פותח ע"י יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, וצוות הייננים,המותג (ארק כרמל) עוצב באופן מודרני, ים תיכוני, עם לוגו המרגלים המזוהה עם יקבי כרמל בחזית התווית. שם המותג 'ארק כרמל' נבחר במטרה לשמר את שמו ההיסטורי של המותג שיוצר מאז המאה ה- 19.מכיל כוהל מלס בתוספת תמצית אניס טבעית, הכוללת מיצוי טעמים של כוכבי אניס ותבלינים נוספים. 37.5% אלכוהול

ארק כרמל. צילום:איל קרן

המלצת הגשה:עם מים וקרח או בתוספת מיצים טריים

מחיר מומלץ : 60 ש"ח, באריזה של 700 מ"ל.

כשרות: בד"צ הרב רובין לימות השנה, כשל"פ בד"צ בית יוסף.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ

נסיין המערכת: ארק טעים מנקה את החך, אחרי ארוחה כוס ארק הרי זה משובח. אני אוהב בתוספת קרח ומבחינתי מושלם.

קולקציית חורף של CHIC

"משאלות חורף" היא הקולקציה החדשה לעונה הקרה המוביל את קטגוריית הלקים בשוק הישראלי. הקולקציה מציעה פלטה המאגדת 6 גווני לק בדרגות כהות שונות ובצבעוניות שונה המתכתבת עם מגמות האופנה העכשוויות.

סגול דיו סאטני (435) אשר מאז ומתמיד סימל יוקרה לצד גוון בורדו יין עמוק (258) התופסים את המשבצת הכהה בפלטה. לצדם גוון ירוק ערבה מעושן (282) וורוד מג'נטה כהה (310) המזכיר סורבה פטל קפוא עם נגיעות ארגמן התורמים לצבעוניות המפתיעה בעונה הנוכחית. את האיזון בקולקצייה יוצרים גוון אפור פסטלי וערפילי (810) לצד גוון (817) של ניוד המדמה גוון של קפה חלבי מוקצף האהוב על רובנו ביום חורף קר.

הגוונים מרוכזי פיגמנט במרקמים אטומים בעלי גימור מבריק.

צילום: יחצ

מחיר: 19 ₪ , 17 מ"ל,  להשיג ברשתות הפארם ובפרפמוריות

נסיינית המערכת: מוצרי החקים של שיק נוחות למריחה הכולל המברשת מתאימה לציפורן וכמעט ואין פיספוסים במריחה עצמה. טרנד הצבעים הוא סגול לכל גוניו.אהבתי.

הליפ-באלם מבית מנטוס

חילופי העונות מביאות עימן יובש קיצון שמייבש כל חלקה טובה, גם את השפתיים.  מותג הסוכריות הוותיק (1950) "מנטוס"  משיק מארזי ליפ-באלם דמויי הסוכריות האהובות ובטעמים המוכרים.

המארזים מעוצבים בדומה לסוכריות העגולות והידועות של 'מנטוס' ב-4 טעמים מובילים: מנטה עדין, נענע, תות-שדה ומיקס פירות. גל יובש פוגע בשפתיים שלנו והופך אותן לאדמה חרוכה, צורבת, אדמומית ואפילו כואבת.  הפתרון: סיכוך של השפתיים בחומרי לחות והזנה שוב ושוב ושוב…עד יעבור זעם.

ליפ-באלם של 'מנטוס' מכילים חומרי ריכוך והזנה ייעודיים לשפתיים, תערובת טריגליצרידים המופקת מקוקוס, ויטמין E וחומרים אנטיספטיים לחיטוי ולמניעת זיהומים.

צילום: יחצ

מחיר: 19 ש"ח 7 גר', להשיג ברשתות הפארם

נסיינית המערכת: לרגישה כמוני מבחינת העור זה מוצר שעוזר לי להתגבר על יובש השפתיים, נוח לנשיאה בכל תיק, קל ופתרון הולם לשפתיים יבשות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה