עמוד הבית » מסעדת רנו אמיליה ביסטרו משפחתי

מסעדת רנו אמיליה ביסטרו משפחתי

פסטות של רנו אמיליה. צילום גיל רן
מסעדת רנו עמליה שוכנת ליד מתחם הבורסה ברמת גן זו מסעדה שעברה הרבה תלתלות החל מתחילתה של מגפת הקורונה כאשר שחלקן נסגרו, חלקן המשיכו חלקית ויש אחדות החליטו להמשיך ולעשות שינוי מהותי במקום וכך, זו רנו עמליה מסעדה יוקרתית המתאימה לכל המשפחה.

בעלי המסעדה מישל וסוזי דיין החליטו להפוך את למסעדה איטלקית בשם 'רנו אמיליה'. פחות מחצי שנה לאחר הפתיחה הגיחה הקורונה לחיי כולם והעולם אך הזוג לא נרתעו והמשיכו בדרכם.

לאחר שבוטלו ההגבלות וניתן היה לפתוח שוב ,החליט הזוג להתאים את המסעדה לתנאים החדשים שנוצרו, ולתחזק אותה בהצלחה. ומכאן הגיעה ההחלטה להפוך את פני המסעדה למסעדת ביסטרו משפחתי ישראלי.

צילום גיל רן

השם נשאר, הצוות נשאר, השף נשאר והבעלים כמובן נשארו אז מה השתנה?

המסעדה מתרכזת בארוחות של בשר ותוספות או דגים ותוספות. הפסטות והלחמים המשובחים נותרו בתפריט וכמובן מנות ילדים עשירה. הפסטות הן עבודת יד שמכינים במקום וניתן להזמין את כל המנות טבעוניות. הבשר הינו בשר טרי באיכות מעולה שנטחן במקום לפי הזמנה. ומבטיח צוות המסעדה מנות טריות, איכותיות וכמובן טעימות במיוחד.האוכל אינו מתוכחם יחד עם זאת טעים, מוגש בצורה יפה על השולחן המנות משביעות. הקוקטלים מרעננים ונותנים ארומה לחך בפרט לימי קיץ חמים.

צילום גיל רן

החלק החשוב מנות הקינוחים: בהחלט מגווונות, המנות ראויות מדוייקות בטעמן והצלחות היו ריקות בצורה מפתיעה למדי.

בגזרת האירועים, המקום מציעה מקום קטן ואינטימי לחגיגות משפחתיות ואירועים מצומצמים ברוח התקופה עם תפריט מגוון, אפשרויות לעיצוב המקום וחניה נגישה (ברחוב בכחול לבן ובחניונים מסביב). בערבים האירועים הינם לעד 60 איש ובימי שישי בבוקר עד ל-120 איש.

הקורונה, כאמור, הביאה איתה לא מעט שינויים בהרגלים שלנו, אחד מהם הוא הרצון של רוב האנשים לאכול ארוחות משפחתיות במקום קרוב למקום המגורים שלהם ובמחיר המשתלם לכל כיס. כך הופך השינוי של מסעדת לרלוונטי יותר מתמיד ומוכיח, ולא בפעם הראשונה, את יכולת התפיסה וההבנה של בעלי המקום לשינויים הנדרשים בכדי לשרוד בשוק המסעדות.http://www.renoemilia.co.il/

מי שבאזור שיייכנס או משפחה שרוצה לחגוג אירוע, מובטחת לכם הנאה רצופה.

בתאבון !