עמוד הבית » נומרולוגיה קבלית עם שרון נריה בר-און

נומרולוגיה קבלית עם שרון נריה בר-און

צילום באדיבות שרון נריה בר און
שרון ואני מכירים כמה שנים, ומדברים המון. לא אחד עם השני, אלא בנפרד. כל אחד לקהל מאזיניו. שנינו משדרים ב-'רדיו קסם 106FM' תכנית אישית. אצלי זה 5 שנים על אמנות ותרבות, אצלו זה נומרולוגיה קבלית. הוא משדר מעל עשור, למד את התחום והתמקצע בו לאורך השנים. מעבר לכך שרון הוא עיתונאי מוכר, כותב ומפרסם כתבות בנושא ואף פרסם 10 ספרים בתחום. שרון חבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית ו-יו"ר ועדת רדיו באיגוד.

שרון, איך הכל התחיל?

"כבן לדור שני לשורדי שואה, נחשפתי בהיותי בגיל 5 בלבד ל"נזקי השואה המשניים" כאשר מצאתי מתחת למיטת ההורים שקית נייר ובה טמונים 3 פרוסות לחם שחור. אבא, ניצול המחנה, אשר הטמין את פרוסות הלחם מתחת למיטה המעיט בהסברים. אמא לעומתו, לא חסכה במילים. היא סיפרה הרבה יותר מדי היכן שהיה מן הראוי לחסוך מתיאורים, החדירה בי הרך פחדים ותעוקות, שעם השנים פצעו את נשמתי".

"בגיל 9 נסעתי עם הורי לגרמניה לטפל בפיצויים של אבא ואז חוויתי חוויה אנטישמית והתעמתי עם נאצית, קרובה למשפחת קוך, כן אילו שהיו מפקדי מחנה בוכנוולד.  אמא המשיכה, גם כאן בישראל לחשוש לשלומי. כאשר הייתי מאחר… היא כל הזמן פחדה שהגסטפו חטף אותי. ההסברים הרציונליים שלי לא עזרו. הפחדים האלה ניהלו לה את החיים.

כאמור בגיל 9, בשנת 1961, מעבר לסוגייה המשפחתית, של נסיעה ל-4 חודשים לאירופה, שהיתה חוויה מלמדת ומעשירה תרבותית (זכיתי לראות ולשמוע את אידית פיאף בפאריז ואת מריה קאלאס בלה-סקלה במילנו).

בארץ באותה תקופה התנהל משפטו של הצורר הנאצי אדולף אייכמן יימח שמו. בבית הספר הייתי אז בכיתה ד'. אז … לגלגו עלי ילדים בכיתה, כאשר סיפרנו, אנחנו הילדים ממוצא אשכנזי על מה שקרה למשפחות שלנו בשואה, תגובות חלק מהילדים בכתה היו" "המשפחה שלך היו בכלל עדר של פחדנים, הם הלכו כצאן לטבח, הם לא נלחמו בכלל". ואז… לא ידעתי את כל סיפורי הגבורה שכן היו, על אנילביץ' וחבריו וכל מה שאנחנו יודעים היום. הייתי ילד בן 9, בכיתה ד'. כל שנשאר לי לעשות היה, להרכין את ראשי בבושה ולשתוק. לספר את זה להורים, לא העזתי. למה להכביד עליהם עוד? מספיק היו הדודים עם המספרים על הידיים מספרים על החיים שם. 'שם' היה קוד למחנות, לאושוויץ בירקנאו, לצעדת המוות, לרצח, לביזה ולשוד, אז… להכביד עליהם ולספר מה היה בבית הספר? היה מיותר לדעתי.

תגובת הגוף על אירועים מלחיצים אלו היה מצב של סטרס מתמשך, אשר הביא למחלת הסוכרת שהתגלתה בגופי בגיל 36. בהיותי בן 48 קיבלתי את בשורת האיוב מהרופאים, כי עליי להזריק לגופי 4 זריקות אינסולין ביום בכדי שמצבי לא יתדרדר במהירות. חיפשתי דרך אחרת, כזו שלא תאלץ אותי להשתעבד למזרקים. דרכי הובילה אותי למסע רוחני וגילוי ייעודי כנומרולוג קבלי. הסוכרת עימתה אותי עם אתגר השינוי. פחדתי מהשינויים שהוכתבו אל תוך חיי מבלי שתהיה לי כל שליטה או בחירה עליהם. מאידך, החלטתי שלא להיות קורבן של המחלה ולשמור על החופש הפנימי שלי ע"י מציאת הדרך לאיכות חיים."

אני שומע את דבריו של שרון ואומר לעצמי – זו פעם ראשונה שאני שומע את הסיפור האישי והמרגש. אלמלא הריאיון הזה, ספק אם היינו מגיעים לעומק ולפתיחות ביננו.

אני פונה לשרון ומנסה להבין מה בילדותו הוביל לבניה ותנופה של אישיות יזמית?

"הייתי בילדותי ילד מאד דעתן ולא היססתי להביע את דעתי, תמיד. מה שמשך אותי למקצוע הנוכחי הוא הצורך למצוא פתרון ל-4 זריקות אינסולין ביום. ואכן מצאתי… בעזרת הנומרולוגיה הקבלית באמצעותה פיתחתי את  רמזור החיים, למדתי את הימים האדומים שלי ובהם ידעתי לא ללכת נגד הזרם ונגד האנרגיה".

איך יוצרים רלוונטיות ויצירתיות?

"הנומרולוגיה הקבלית מלאה ברלוונטית וביצירתיות. הרי כל העולם בנוי ממספרים אותיות ואנרגיות".

הפחדים שבדרך?

"לא ידעתי לאן אני הולך… אך בטחתי בבורא עולם שינחה אותי".

כיצד משלבים קריירה ומשפחה ?

"היות ועבודתי נעשית בכתב, אני יכול לכתוב את מפות הדרכים מתי שאני בוחר. רעייתי עובדת בחוץ בעבודת קודש, היא מטפלת בקשישות, כך שאני פנוי ליצור ולכתוב במהלך היום".

מה מעשיך בימים אלה של קורונה?

"ממשיך לעבוד וליצור. כעת פתחתי את האקדמיה לנומרולוגיה ובונה קורס ראשון – רמזור החיים. מתכנן להפיק וליצור 10 קורסים דיגיטליים.

מפת דרכים לפי שרון נריה

מה העצה הכי טובה שקיבלת?

"ללכת הדרך האמת. וזו…. מה שאבא שלי אמר לי כאשר הייתי בן 5:

לבקש מבורא עולם:

"אֵלִי, תֵּן בִּי אֶת הַשַּׁלְוָה – לְקַבֵּל אֶת הַדְּבָרִים שֶׁאֵין בִּיכָלְתִּי לְשַׁנּוֹתָם,

אֶת הָאֹמֶץ – לְשַׁנּוֹת אֵת אֲשֶׁר בִּיכָלְתִּי,

וְאֵת הַתְּבוּנָה – לְהַבְדִיל בֵּינֵיהֶם".

מה הדבר הגורם לך הנאה במקצוע?  "יכולתי לעזור לאנשים כבר מעל 20 שנה".

מה השיא שלך בקריירה מבחינתך?  "הוא עוד לא הגיע….".

מה מרגש אותך ?  "כאשר לקוחות אומרים לי שעזרתי להם באמצעות מפת הדרכים המבוססות על עץ החיים הקבלי שכתבתי להם".

מה סוד ההצלחה שלך?  "האמונה בבורא עולם".

באדיבות שרון נריה בר און

מה החזון שלך לעשור הקרוב?  "לעזור לכמה שיותר אנשים באמצעות הנומרולוגיה הקבלית ובעזרת תוכניות הרדיו שלי. להגיע עם תוכנית הרדיו שלי לטלוויזיה ולערוצי רדיו ארציים".

טיפ למתחילים?

"להאמין בבורא עולם ובתורתו".

אני מודה לשרון על השיחה המרתקת ומצפה בכיליון עיניים לראיון הרדיו שלי  אצלו.

שרון מיוצג בסוכנות –www.spylegends.co.il