עמוד הבית » נשים מרצות אונליין: הכירו את מיה רבינוביץ

נשים מרצות אונליין: הכירו את מיה רבינוביץ

מיה רבינוביץ צילום אלינור וולנרמן
סוכנות המרצים והאירועים 'נשים מרצות אונליין' גאה להציג את מיה רבינוביץ

סופרת, כותבת ערכות קלפים בינלאומיות, מעבירה סדנאות "קלפים- תודעה" באופן פרונטלי ואינטרנטי. בין כותריה – סדרת קלפי סודות לילדים ולמשפחה, קלפי סודות היער לנשים וקלפי סודות המזל, טארוט הקבלה האמיתיים ועוד. מיה התגוררה שנים רבות מעבר לים ובכל מדינה חקרה את הצד הרוחני שלה. כיום מיה מתגוררת עם משפחתה בארץ, מוציאה קבוצות למסעות בעולם, מנחה, מרצה, מטפלת בכל הגילאים וכותבת...

אני פוגש את מיה לראשונה מחוץ לאולפן הרדיו, רגע לפני הריאיון עימי, ושואל אותה:

איך הכל התחיל?

"תמיד אהבתי את חיפוש המשמעות בחיי, עוד כשהייתי בת 5 אמרתי לאימי בבית הכנסת, שהאמונה מוסיפה צבעים לתמונה." היא מחייכת וממשיכה, "התחלתי לכתוב שירים, מיד לאחר שלמדתי כתיבה בכיתה א', ובאותה שנה כבר הקמתי להקה". אני אומר למיה, שבעיני העשייה שלה היא אמנות, והיא זכתה לעבוד ולהתפרנס מהאמנות שלה ומהתחום האהוב עליה בחיים.

איך הופכים תחביב למקצוע?

"מה שמשך אותי למקצוע היה חיפוש המשמעות. אני יוצרת רלוונטיות ויצירתיות,על ידי השראות מנופים, עם אנשים שונים ותרבויות שונות שאני פוגשת. נקודת המפנה בחיי הייתה כשקיבלתי הצעה לכתוב את הקורס האינטרנטי שלי לקלפים ותודעה. אני שואבת תעוזה ואומץ מעצם הידיעה שהעשייה שלי  עבור משהו גדול ממני."

צילום אלינור וולנרמן

כשאני שואל אותה על הפחדים שבדרך היא עונה: "משתדלת לא להתייחס אליהם".

מיה משלבת קריירה ומשפחה, באהבה רבה, בבית מתעניינים ואף עוזרים. בימים אלה של קורונה היא עושה הכל די רגיל, עם אילוצים שונים אבל בסך הכל מסתדרת לא רע.

היא מעידה על עצמה שהדבר שנותן לה הכי הנאה במקצוע הוא החיוך. השיא שלי בקריירה הוא חוזה שני עם חברה באמריקה על כתיבת 'טארוט ירושלים', עם הצייר שובה הלב (כך היא מגדירה אותו) האוורד פוקס. הערך שהיא מביאה לשוק הוא בעזרה לאנשים ובחיבור לקול הנכון שבהם. מרגש אותה לראות ילדים שמחים, היא רואה בהכל טוב, וזה, כפי שהיא מעידה, סוד הצלחתה!

צילום אלינור וולנרמן

אני מבקש לדעת מהו חזונה לעשור הקרוב, והיא משיבה לאחר חשיבה קצרה:

"החזון שלי לעשור הקרוב – שיהיה מה שצריך להיות, אני ממשיכה עם מה שאני עושה כעת, כתיבה, קלפים, הרצאות לחיבור, סדנאות, קורסים לקלפים ותודעה וכל מה שמשתמע מזה.

טיפ למתחילים? "להדליק את הנר".

מסר לעולם? "הלוואי נאהב כל החיים".

אתר הסוכנות: www.womenspeakers.online