עמוד הבית » סדרת ה- Galaxy S24 של סמסונג

סדרת ה- Galaxy S24 של סמסונג

galaxy-s24ultra, צילום: SAMSUNG
סן חוזה, קליפורניה – 17 בינואר 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. חשפה את סדרתGalaxy S החדשה : Galaxy S24, Galaxy S24+ ו- Galaxy S24 Ultra והציגה חוויות שימוש חדשניות המבוססות AI. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, מצליחה סדרת ה- Galaxy S24 לסלול דרך חדשה לאופן בו אנשים ישתמשו במכשירים ניידים.

הודות ליכולות משודרגות של צילום הלילה, ה-Space Zoom במכשירי Galaxy S24 מפיק תמונות וסרטונים באיכות גבוהה בכל התנאים, אפילו בתקריב. צלמו תמונות בהירות יותר בתנאי תאורה עמומה באמצעות גודל פיקסל משופר של 1.4um  ב-Galaxy S24 Ultra, שגדול יותר ב-60% בהשוואה לדגם הקודם. עוד אפשר למצוא ב-Galaxy S24 Ultra פחות  טשטוש הודות למייצב התמונה האופטי (OIS) הרחב ולפיצוי המשופר על רעידות מצלמה. להקלטת סרטונים, המצלמה הקדמית והמצלמה האחורית מצוידות ב-ISP Block ייעודי להפחתת רעש, וסדרת Galaxy S24 מנתחת את המידע מחיישן הג'ירו כדי להבחין בין התנועות של המצלם לאלה של מושא הצילום. יכולת זו מאפשרת הפחתה אפקטיבית יותר של רעשים וצילום ברור של סרטונים בחושך, אפילו מרחוק.

כלי העריכה של Galaxy AI מאפשרים להעצים את חוויה הצילום ולהפיק תמונות מרהיבות באמצעות עריכות פשוטות, כמו מחיקת פרטים, שינוי מיקוד ושיפור איכות התמונות. כדי לשפר את התמונות ביתר קלות ויעילות, 'הצעת עריכה' (Edit Suggestionמשתמשת ב- AI ומציעה את השינויים המתאימים ביותר לכל תמונה. כדי לתת למשתמשים עוד יותר שליטה וחופש יצירתי, 'עריכה גנרטיבית' (Generative Edit) יכולה להשלים חלקים ברקע של התמונה באמצעות AI גנרטיבי. כאשר התמונה מעוקמת, טכנולוגיית AI משלימה את הפרטים החסרים בשוליים. במידה ותרצו להזיז מעט את האדם או האובייקט בתמונה כדי שיהיו במיקום המושלם, טכנולוגיית AI מאפשרת למשתמשים לשנות את המיקום של האובייקט הרצוי ויוצרת במקומו רקע שנראה טבעי לחלוטין. בכל פעם שמכשירי Galaxy S24 משתמשים ב-AI גנרטיבי לשיפור איכות התמונה, מופיע סימן מים על התמונה ובמטא-נתונים. אם תרצו להאט סרטון שיש בו שלל התרחשויות, תוכלו להשתמש בתוכנת 'הילוך איטי מיידי' (Instant Slow-mo) שמייצרת פריימים נוספים על סמך תנועות כדי להאט בצורה חלקה רגעים גדושי אקשן ליצירת סרטון מפורט יותר.

 

כדי להבטיח שהתמונה תיראה מרהיבה בכל שלב, טכנולוגיית Super HDR מציעה תצוגות מקדימות מציאותיות עוד לפני הלחיצה על הצמצם. אומנם תיעוד זיכרונות הוא תכונה חיונית בטלפון, אבל גם שיתוף הזיכרונות עם העולם הוא לא פחות חשוב. לכן עכשיו גם יישומים חיצוניים של רשתות חברתיות יכולים להפיק את המרב ממערכת המצלמות של Galaxy המבוססת על AI. תכונות הפרימיום של המצלמה בסדרת Galaxy S24 פועלות בהדדיות מלאה עם יישומים לנייד, כמו Instagram וזאת באיכות HDR כדי לשדרג את חוויית השיתוף ברשתות החברתיות. כשתרצו למצוא תמונות בגלריה או ביישום של רשת חברתית, התמונות יוצגו באיכות Super HDR עם טווחי בהירות, צבע וניגודיות מציאותיים יותר, מכיוון שהמערכת מנתחת את החלקים

בהשוואה ל-Galaxy S23 Ultra.

התכונה 'הצעת עריכה' (Edit Suggestion) תומכת בקבצים בפורמטים JPG, PNG, GIF ו-MP4. תוצאות העריכה ואיכותה עשויות להשתנות בהתאם לתנאי הצילום. דיוק התוצאות אינו מובטח. השימוש בתכונה 'עריכה גנרטיבית' (Generative Edit) מחייב חיבור לרשת וכניסה לחשבון Samsung. עריכה באמצעות 'עריכה גנרטיבית' (Generative Edit) מפיקה תמונה בגודל שונה של עד 12MP. התמונות שנוצרו יכללו סימן מים בולט המעיד על כך שהן הופקו בסיוע בינה מלאכותית. דיוקן ואמינותן של התוצאות אינם מובטחים.

ייתכן שיישומים מסוימים לא יתמכו ב-Super HDR. דיוק התוצאות אינו מובטח.

צילום: SAMSUNG

חוויית שימוש

כאשר טכנולוגיית AI הופכת לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום, עוצמת הביצועים צריכה להיות מצוינת בכדי לעמוד בדרישות החדשות.  בכל פעולה שתעשו, בין אם זה משחק, הקלטה או עריכת סרטונים,  סדרת הGalaxy S24 תעניק למשתמשים חוויית שימוש מצוינת הודות לשיפורים בערכת השבבים.

חוויית הגיימינג ב-Galaxy עוצמתית יותר הודות לשיפורים בחומרה ובתוכנה. כל הדגמים בסדרת Galaxy S24 מצוידים במערכת לבקרה תרמית מיטבית עם תא אדים מקסימלי הגדול יותר פי 1.9. המערכת משפרת את הטמפרטורה החיצונית של המכשיר ומגבירה את עוצמת הביצועים לאורך זמן. ניתוב קרניים תומך ברכיבים חזותיים מציאותיים עם אפקטים של צל והשתקפות. והודות לשיתוף פעולה עם חברות מובילות בתעשיית הגיימינג, המשתמשים יוכלו ליהנות ממשחקי המובייל הפופולריים ביותר בעולם שהותאמו במיוחד לסדרת המכשירים החדשה.

הרכיבים החזותיים נראים תוססים ומושכים יותר על גבי מסך  Galaxyהבהיר מתמיד המסך בסדרת מכשירי Galaxy S24 מגיע לבהירות שיא של 2,600 ניטים ומציע נראות משופרת בתנאי חוץ הודות לטכנולוגיית Vision Booster.

בהשוואה בין Galaxy S24 Ultra ל-Galaxy S23 Ultra.

מסך ה-Dynamic AMOLED 2X של Galaxy S24 Ultra קיבל את אישור מכון התקנים המוביל בגרמניה, VDE, ל-100 אחוזי נפח צבע במכשיר נייד (Mobile Color Volume) בסולם הצבעים DCI-P3. במילים אחרות, אתם מקבלים תמונות בצבעים בהירים וחיוניים עם בוהק חסר תקדים בכל רמות הבהירות. המסך יכול להגיע לבהירות שיא של עד 2,600 ניטים לשיפור הניגודיות בין שטחים של חושך ואור בתוכן דיגיטלי ליצירת תמונה באיכות מבריקה יותר, כאשר יחס ניגודיות של 5,000,000:1 מעניק חוויית שימוש סוחפת.

טכנולוגיה מדויקת

Ultra הוא הטלפון הראשון של Galaxy עם  מסגרת טיטניום המעניקה לו עמידות ואריכות ימים. ל-Galaxy S24 Ultra יש גוף דק יותר באופן משמעותי המאפשר ליהנות מחוויה טובה יותר תוך כדי תנועה, הודות לאחיזה נוחה. העיצוב האחוד (One-mass) והיעיל של Galaxy S24+ ו-Galaxy S24 יוצר מראה אסתטי יותר, הודות לחיבור נטול תפרים בין הפאנל האחורי למסגרת של המכשיר.

סדרת Galaxy S24 מגיעה בארבעה גוונים טבעיים בהשראת מינרלים מן הטבע.

דגם Galaxy S24 Ultra מגיע בצבעי טיטניום :אפור, שחור, סגול וצהוב.

Galaxy S24+ ו-Galaxy S24 מגיעים בצבעי טיטניום : אפור, שחור, סגול וצהוב.

מסגרת הטיטניום אינה כוללת את לחצני הצד ועוצמת הקול.

הצבעים עשויים להשתנות בהתאם לשוק ולספק.

הטבת הזמנה מוקדמת, מחירים מומלצים לצרכן 

המזמינים בהזמנה המוקדמת החל מתאריך 17.01.2024 בשעה 20:00 תפתח ההזמנה המוקדמת ואיתה הטבה של שידרוג נפח זיכרון וכיסוי סיליקון מתנה, ו15% הנחה על סדרת שעוני Galaxy Watch 6. ההשקה הרשמית בישראל ב 06.02.2024 בקרב המפעילות הסלולריות , רשת חנויות SAMSUNG בישראל, חנות האונליין של SAMSUNG ישראל ואצל המשווקים המורשים.

המחירים המומלצים לצרכן באתר סמסונג