עמוד הבית » סדרת פרישייק, סדרה לשיער ויטמין C, דאודורנט ספריי לגבר, דפים למכונת הכביסה

סדרת פרישייק, סדרה לשיער ויטמין C, דאודורנט ספריי לגבר, דפים למכונת הכביסה

צילום: סטודיו שטראוס

סדרת שייק פירות קר MOOSH

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את MOOSH: סדרת פרי שייק חדשה ומוכנה לשתייה, בבית או בחוץ.  בסדרה שלושה טעמים מרעננים מנגו, אננס ובננה/ אננס, בננה וקוקוס / אפרסק פסיפלורה ובננה.סדרת שייק הפירות החדשה מאפשרת ליהנות מרגע מפנק עם שייק מרענן, המכיל כ-30% פרי, בטעם עשיר ומלא, 235 מ"ל. משקאות סדרת הפרי שייק החדשה של מחלבות יטבתה מגיעה בפחית קרטון מעוצבת.

משקל: 235 מ"ל ליחידה

כשרות: בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל

אלרגנים: מכיל: חלב. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: משקה מרענן ושיקי לתקופת הקיץ החמה. טעים מתקתק עם טעמים מופלאים. משקה קול. אהבתי

סדרת טיפוח לשיער ויטמין C וקרטין לשיער פגום ומפוצל

מותג הטיפוח לשיער, קרליין  10,מתרחב ומתחדש עם סדרה חדשה של שמפו, מרכך ומסיכה לשיער פגום ומפוצל. מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין C וקרטין ממקור טבעי, המסייעים בהגברת רמת הלחות לשערך ומעניקים רכות, גמישות, הזנה וברק… מיד לאחר החפיפה הראשונה.

מוצרי הסדרה מועשרים ב: ויטמיןC  – מיצוי המופק מקליפות תפוזים, מסייע בשמירה על בריאות הקרקפת והשיער. משפר את ההגנה האנטי-אוקסידנטית מפני נזקי קרינה וסביבה, מעניק לחות ויוצר רשת אלסטית מקרוסקופית היוצרת מעטפת חלקה וגמישה לאורך כל סיב השערה ומעניק לשיער ברק טבעי. קרטין – יוצר מעטפת הגנה לאורך כל השיער ובכך מפחית שבירה, פיצול ויובש. התוצאה: גמישות, חוזק ותחושת רכות. מסכת הלחות אינטנסיבית בסדרה מזינה את השיער ומעניקה לו רכות ולחות מוגברת. מועשרת בוויטמין C וקרטין המתקנים פגמים לאורך סיב השיערה. תוצאות הטיפול במסכה מתקבלות מיידית, תוך דקה!!! ומעניקות לך שיער רך כמשי, עתיר לחות ומקרין ברק בריא.

צילום: טל אזולאי

 

השימוש במוצרי סדרת ויטמין C  וקרטין מחזיר לשיער פגום ומפוצל מרקם אחיד וחזק יותר,תנועתיות חיונית ומראה מקרין ברק טבעי.

מחיר: שמפו ומרכך :13.90 ₪ , לתכולת: 700 מ"ל

מחיר מסכת לחות אינטנסיבית : 39.90 ₪ לתכולת: 500 מ"ל

ניתן להשיג  כל רשתות הפארם והשיווק המובחרות (חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן).

הסדרת מוצרים זו משתמשת במרכיבים ממקור טבעי התורמים לבריאות השיער והקרקפת שלא נוסו על בעלי חיים.

נסיינית המערכת: לבתי יש שיער ארוך מתולתל המגיע עד המותן, אתמול נתתי לה את הסדרה לחפיפת השיער ולמרוח את המסכה. אז לדבריה: החפיפה עם השמפו נעימה ולאחר השטיפה השיער לא היה יבש, לאחר מכן היא שמה מרכך שטפה, השיער הפך לרך. הניחה מסכה עם כל השיער ובמיוחד לקצוות המתינה כמה דקות. השיער נותר רק כמשי, נעים וקל היה לסרק אותו וגן לאחר הייבוש בפן יצאה מרוצה. ובטח אתם שואלים לגבי הריח.. אמרה שהוא נפלא.

דאודורנט ספריי TITANIUM RED

טיטניום, המותג המוביל את קטגוריית דאודורנט הספריי לגברים בישראל, משיק דאודורנט ספריי חדש לגבר  TITANIUM RED.ניחוח המשדר רעננות מתוחכמת ואקזוטית על בסיס אמבר וטונקה עוצמתיים.לאחר ההתזה הראשונית מתגלית תערובת מרעננת של עשבי תיבול עם תבלינים חמים, המתמזגת עם ניחוחות מתוחכמים של עצים אקזוטיים.

הניחוח החדש של דאודורנט ספריי  TITANIUM RED משלב בין:

תווים עליונים של קינמון, לבנדר, אקליפטוס, שומר, פלפל וטרגון.

תווי אמצע של קשמרן (מאסק), כמון, ניצני ציפורן, טופי אגס, ג'ינג'ר, פטצ'ולי .

תווי בסיס של עץ ארז, אמבר עצי, עץ אגר, פולי טונקה, ווטיבר וטחב.

TITANIUM RED דאודורנט ספריי, צילום: טל אזולאי

מחיר ממוצע לצרכן: 15.60₪, לתכולה: 180 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג טיטניום אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים עפ"י סטורנקסט מיום 24/4/23)

נסייין המערכת: בני הבוגר ראה את הספריי ולביקש לסקר אותו. אני רוצה לציין שהוא חובב מוצרי טיפוח לגבר ומתעניין במוצרים חדשים. לאחר המקלחת הוא שם את הספריי. וזו תגובתו:" אמא, הניחוח נהדר, הספריי לא יוצר דביקות על העור, הריח נשמר לאורך זמן והכי חשוב הוא נעים לי והריח מסחרר". עניתי לו: " איזה כיף לשמוע, תהנה המוצר.

דפים לכביסה לבנה שמסייעים במניעת האפרה

בזכות טכנולוגיה מתקדמת, במהלך הכביסה , הדף משחרר optical brighteners שמשתחררים מהדף במהלך הכביסה ונלכדים בסיב הבגד ובכך מסייעים במניעת האפרה והחזרת הצבע הלבן והבוהק לבגדים. גם בישראל, COLOUR CATCHER, המותג המוביל בקטגורית הדפים לכביסה באירופה ובישראל, ממוקם במקום הראשון בקטגוריה, בזכות נאמנותם הגבוהה של הצרכנים למותג, איכות מוצר גבוהה במיוחד.

הוראות שימוש:

  1. הכנס את השקית בתחתית התוף של מכונת הכביסה לפני הכנסת הבגדים.
  2. הוסף חומר כביסה במקום המיועד לכך והפעל את מכונת הכביסה לפי התוכנית הרצויה.
  3. בסיום הכביסה, הוצא את השקית והכבסים מהמכונה.

מינון מומלץ: 1 שקית למכונת כביסה (או יותר בהתאם לצורך).

מחיר מומלץ לצרכן:  19.90  ₪ (למארז 18  יחידות)

COLOUR CATCHER REVIVE WHITE צילום: יחצ הנקל

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ

(להלן דוגמא למחיר לצרכן:  19.90 ₪  , נכון לתאריך 19/04/2023 מאתר שופרסל און ליין
חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת הנקל סוד אינה קובעת או רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן.)

נסיינית המערכת: מוצר מעולה הגורם להלבין את הכביסה הלבנה בקלילות ללא מאמץ, אני בנוסף תולה את הכביסה בשמש , הצבע הלבן יותר בוהק. מוצר חובה בכל בית.  מקבלים מוצר איכותי בעד התשלום.