עמוד הבית » פודינג בטעמים, קרקר עדשים ופילפלים,קפה קר קלאסי, קפה בטעם נוגט

פודינג בטעמים, קרקר עדשים ופילפלים,קפה קר קלאסי, קפה בטעם נוגט

פודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון, צילום: סטודיו אסם

פודינג בטעם קרמל מלוח, ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון

לקראת חג השבועות אסם-נסטלה משיקה מהדורה חגיגית במיוחד פודינג בטעם קרמל מלוח, ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון.הטעמים החדשים, מהווים בשורה קולינרית ומרעננת לחובבי האפייה שמחפשים אפשרות לגוון את הקינוח לחג, ליצור מאפים, עוגות וקינוחים ייחודיים ובמיוחד לשדרג את עוגות הגבינה המובילות את חג השבועות.בהמשך לטרנד המתוק חמוץ שכובש את העולם כעת, פודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון יעניק לעוגת הגבינה הקלאסית טאצ' ייחודי וטעם עשיר ומעניין, גם בציפוי וגם בתוך מלית הגבינה עצמה. והקרמל המלוח יאפשר לחובבי הטרנד המתוק המלוח להמשיך וליצור מאפים ועוגות מרגשות.

פודינג בטעם קרמל מלוח צילום: סטודיו אסם

הטעמים החדשים מצטרפים לשאר הטעמים המוכרים, ביניהם; פודינג וניל, פודינג וניל צרפתי, פודינג שוקולד הפופולארי, פודינג ריבת חלב ופודינג שוקולד מריר בלגי.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: הטרנד השנה מתוק וגם מלוח ביחד מנעד מאוד מיוחד שאהוב, טעם משעשע וכיף להתנסות עימו בחג שבועות.

פיטנס עדשים ופילפלים

סדרת קרקר THIN מבית פיטנס הושקה לפני כשנתיים וחצי ומיד ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים בסדרת קרקר THIN מכילים דגנים מלאים, הם דקים וקריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה סנסורית חדשה, ומלאה בטעמים מגוונים וייחודיים. הטעמים בסדרה של פיטנס עד כה: כפרי, רוזמרין, סלק, בטטה וזיתי קלמטה.כעת, והחברה מרחיבה את הסדרה עם טעם חדש ואהוב: קרקר THIN בתוספת עדשים כתומות ופלפלים, קרקר דק, קריספי פריך וטעים.

פיטנס עדשים כתומות ופלפלים, גם הוא כמו שאר מוצרי הסדרה בעל יתרונות תזונתיים ומכיל מאה אחוז דגנים מלאים, וכ- 99 קלוריות ב- 5 יחידות.הקרקרים החדשים זכו בכל מבחני הטעימה בציונים גבוהים והם משתלבים נהדר בכל ארוחה, הם מכילים דגנים מלאים ובעלי מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם. מהווים תחליף ראוי ללחם שבארוחה, מתאימים לארוחות בוקר או ערב ואפילו וארוחות ביניים.

פיטנס עדשים ופלפלים, צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות : בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: אוכל לומר בצורה הכי מדוייקת מוצר מעולה, הוא קבוע אצלי במזווה ואני נהנית ממנו במקום העבודה, בבית בערב עם ממרחים קלים, שאורחים מגיעים אני שמה עם פלטת גבינות. הוא פריך, כריספי טעים מאוד ובריא. מאוהבת במוצר.

משקה קפה קר קלאסי מתערובת של 100% פולי ערביקה

המשקה פותח על ידי מומחי הקפה של מותג הקפה BEANZ. המשקה החדש מכיל חלב והוא ללא מדבקת סוכרים אדומה וללא חומרים משמרים.סדרת משקאות הקפה הקר מתאימה בדיוק לרגעים האלה שצריך להתעורר ואף בא לנו להתפנק, אם זה בדרך לעבודה או בהפסקה, בטיול, בפארק בדרך לים עם חברים/ות ואפילו בזמן הלימודים.שוק משקאות הקפה הקרים; כוסות ופחיות, מכפיל את עצמו מאז 2018 ומגלגל למעלה מ- 52 מיליון ₪  (ב-2022) , כשמנוע הצמיחה הוא כניסת מתחרים חדשים עם הצעות ערך חדשות. (מקור: סטורנקסט).

  • המשקה נמכר בפחית המכילה 250 מ"ל.
  • כשרות: כשר חלבי בהשגחת הבד"צ KF לונדון ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
  • אלרגנים: חלב.
  • תוקף: כ-12 חודשים.
בינז אייס קופי לאטה קלאסי צילום:סטודיו שטראוס

זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות , רשת קפה עלית, בתי קפה BEANZ ובאתר האונליין של BEANZ החל מחודש מאי 2023.

לינק לעמוד הקפה קר באתר בינז קפה – beanzcafe.co.il/ready-to-drink-coffee

נסיינית המערכת: אני אוהבת קפה שחור ושותה 2 כוסות ביום.בקיץ אני מעדיפה קפה קר מעורר וטעים. הקפה איכותי וטעמו נפלא ומעניק התחלה טובה ליום פורה. מומלץ

משקה קפה נמס נוגט

קפה עלית תחת מותג 'נמס', בהשקה חדשה במהדורה מיוחדת של משקה קפה נמס קר לדרך בטעם נוגט, המשקה מכיל חלב והוא ללא חומרים משמרים בדומה לקודמיו. הסדרה החדשה והמרעננת, סדרת נמס ICE  קפה קר מוכן לשתייה מתאימה לרגעים שצריך להתעורר ולהיטען באנרגיות מחודשות או אם בא לנו להתפנק, בדרך לעבודה, ללימודים או בטיול עם החברים.

נמס אייס נוגט,צילום: סטודיו שטראוס
  • המשקאות נמכרים בפחית המכילה 250 מ"ל.
  • כשרות: כשר חלבי בהשגחת הבד"צ KF לונדון ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
  • אלרגנים: חלב.
  • תוקף: כ-12 חודשים.

זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות, רשת קפה עלית ואתר האונליין של קפה עלית החל מחודש מאי 2023.

לינק לעמוד הקפה הקר באתר קפה עלית – elite-coffee.co.il/names-coffee/coldcoffee

נסיין המערכת: לאוהבי הנס קפה, מוצר נעים לחך וטעים לבוקר, גם בנסיעה, גם במשרד משרה אוירה נעימה בגוף טעים ומרענן.