עמוד הבית » קרומבאכר, רוטב שמנת, בירת MondiAle"

קרומבאכר, רוטב שמנת, בירת MondiAle"

מארז קרומבאכר פילס. צילום: איל קרן

בירה קרומבאכר

הבירה השכיחה ביותר בגרמניה (ע"פ דוח IWSR, גרמניה, 2021), מציעה מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת לרגל חגיגות מונדיאל 2022. המארז כולל רביעיית קרומבאכר ,בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890 – בתוספת כוס זכוכית ממותגת במתנה! קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.

אלכוהול 4.8%.

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 24.90 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

נסיינית המערכת: מאז ומתמיד זו הבירה הכי אהובה עליי, מקבלת עדיפות, בירה איכותית, טעימה ולא ניתן להפסיק לשתות. חשוב ששותים לא נוהגים, כלל ברזל!

רוטב שמנת עם בטטה

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה רוטב שמנת עם בטטה שיצטרף לסדרת הרטבים המלוחים READY TO COOK, 9% שומן. עוד בסדרה: רוטב שמנת בטעם קלאסי, רוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עם עגבניות. הרטבים המלוחים מספקים לנו קיצור דרך לארוחה מהירה, הם פשוטים, טעימים, וקלים להכנה – פשוט לפתוח לחמם ולמזוג על הפסטה. מאפשרים לשדרג מגוון מנות; פסטות, תפוחי אדומה, פשטידות או מאפים אחרים – ללא מאמץ. רוטב שמנת עם בטטה מביא טעם חדש ומגוון, כזה שלרוב אפשר לאכול במסעדות איטלקיות המתמחות ברטביי שמנת מיוחדים.

רוטב שמנת בטטה, צילום: סטודיו שטראוס

משקל 257 גרם, כשרות רובין.

המוצר תקף לחצי שנה מכיל חלב ועלול להכיל שומשום, ללא גלוטן

להשיג ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: החורף קרב וההתכנסות הבייתית הולכת וגוברת, בזמן שקר בחוץ חם בפנים רגעים מושלמים להכין פסטה עם רוטב בטטה, להינות מארוחה חמה קלילה ומשביעה. הרוטב טעים עדין הצלחות נותרו ריקות.

בירת MondiAle"

במהלך חודש נובמבר, יפתח טורניר גביע העולם בכדורגל לנבחרות גברים – המונדיאל. בין אם תצפו במשחק לבד בבית, או עם חבורה רועשת של חברים בבר, הבירה תהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה. מבשלת הבירה ג'מס, הידועה בשיתופי הפעולה השונים שמקיימת עם תחרויות ומותגי ספורט, משיקה לרגל חגיגות מונדיאל 2022, בירה במהדורה מיוחדת המבוססת על מתכון ייחודי, עם נראות בצבעי המונדיאל.

מדובר בבירה בסגנון PALE ALE (אייל בהיר), קלה לשתייה בטעם מעניין ונגיש עם ארומה פירותית ומרירות נמוכה, שתשתלב באופן נפלא עם פיצוחים, חטיפים ונשנושים שונים המשלימים את חווית הצפייה במונדיאל.

ג'מס מונדיאייל. צילום: איל קרן

אלכוהול: 5%

מחיר מומלץ : 12.90 ₪,להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות

נסיינית המערכת: הרגעים שיושבים יחדיו עם חברים ורואים את המונדיאל עם בירה ביד, אלו רגעים מושלמים, חברות וחדווה עם בירה שתגרום לכולם חיוך על השפתיים. בירה מעט מרירה לצד מתיקות קלה. בירה נהדרת. תהנו .

הוספת תגובה

הוספת תגובה