עמוד הבית » סיפור של תכשיט

סיפור של תכשיט

ימין, בת שבע ואסתר,צילום: ליאורה אלקיים מעין אורה
על חנות הגלריה זהב עתיק שמעתי מכמה חברות שסיפרו על העיצוב הנדיר בחנות שילוב היסטרי של אלגנטיות ושיק. חנות יפיפייה שלא תרצו לפספס! אבל הסיפור שמאחורי התכשיטים העתיקים יפה אפילו עוד יותר מעניין.

את החנות והאתר אונליין מנהלות האחיות בת שבע ואסתר למשפחת עזיזולאיוף עוד בילדותן, הן נהגו לבלות ברובע אצל סבא יעקוב וסבתא רוזי שהיו סוחרי אבני חן וכשהעסק צמח ושיגשג הן פתחו חנות תכשיטים. ולפני מספר שנים לאחר שלמדו צורפות, האחיות בחרו יחד להמשיך את העסק המשפחתי ולהפוך את החנות לעדכנית עם אתר אונליין וחנות גלריה ששמה הולך לפניה. כיום, הגלריה נמצאת בקבוץ כפר עציון, במקום בו הן גדלו.

צילום: ליאורה אלקיים
מעין אורה

כיום בחנות ישנם תכשיטים מהחנות המקורית הראשונה של סבא וסבתא שעלו מפרס מגוון טבעות עתיקות ,צמידים מרוקאים שרשראות זהב עתיקות פריטים נדירים סיכות ועגילים. בנוסף, הן בקשר עם סוחרים באירופה ומביאות מכל העולם תכשיטי וינטג' ותכשיטים מיוחדים. דוגמא לתכשיט עתיק שלהן הוא שרשרת ויקטוריה , פריט אספנות מרגש ומהפנט ביופיו מהתקופה הוויקטוריאנית, ניתן להבחין שהסוגר ייחודי המאפיין את התקופה זו. התכשיט עם הרבה  סטייל ולגלאם המושפע מטעמה וסגנונה של המלכה ויקטוריה.

צילום:  ליאורה אלקיים
מעין אורה

ישנן צמידים שהן צמידי ארט דקו ובכלל לכל תכשיט יש סיפור מרגש שהופך את הפריט ליחיד מסוגו. הידע שלהן בתקופות היסטוריות ובזהב עתיק מרתק והוא חלק מחוויית הקנייה.

צילום:  ליאורה אלקיים
מעין אורה

ובנוסף, קיימת החנות האינטרנטית פעילה, וכוללת קטגוריה של סיפורי תכשיטים עתיקים אותנטיים. נשים שולחות להן סיפור, תמונה של תכשיטים שעברו אצלן במשפחה, עם הסיפור המרגש שמאחורי התכשיט. באתר ניתן לכתוב את הסיפור והן דואגות להפיץ את הסיפור.

צילום: ליאורה אלקיים
מעין אורה

"זה עונג וזכות יומיומית להחזיר לחיים פריטים נדירים תכשיטי זהב שחיכו לחזור לחום גוף ולגילגול חיים נוסף" הן אומרות ואני רואה את האהבה.

לינק לאתר: https://www.zahavatik.co.il/

לינק אינסטגרם: https://www.instagram.com/p/Cty9wJZIT5J/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

לינק לפסייבוק: https://www.facebook.com/Zahavatik?mibextid=LQQJ4d