עמוד הבית » ספרים חדשים על המדף

ספרים חדשים על המדף

צילום: כריכת הספר
הכנו עבורכם כמה סוגים של ספרים על מנת שכל אחד ימצא את הספר המתאים עבורו לזמן זה. קריאה מהנה

ג'ין – פן / חמי רון 

סִפּוּר עַל-גִּילִי עַל אַהֲבָה בִּלְתִּי מֻתְנֵית וּבִלְתִּי תְּלוּיָה, פְּשׁוּטָה בַּהֲוָיָתָהּ וְנִצְחִית בְּמֻרְכָּבוּתָהּ, שֶׁמִמֶּנָּה נוֹצַר הַנִּשְׂגָּב וְהַמֻּפְלָא. אֲבִיב הַיָּמִים, לִפְנֵי תְּקוּפוֹת הַקֵּיסָרִים וְהַכִּבּוּשִׁים, בֵּין עֲצֵי הַדֻּבְדְּבָן וְעַל רֶקַע צִיּוּצֵי הַזְּמִירִים, הִתְרַחֵשׁ פֶּלֶא נָדִיר, שֶׁעַל אוֹדוֹתָיו מְסֻפָּר כָּאן לָרִאשׁוֹנָה.
בְּדַרְכּוֹ לַשּׁוּק בִּמְחוֹזוֹת מֶרְכַּז סִין הָעַתִּיקָה, גִ'ין-פָּן עוֹצֵר לִמְנוּחָה קְצָרָה עַל סֶלַע שֶׁנִּשְׁאַר יָבֵשׁ בְּחָסוּת עַנְפֵי הָעֵצִים. הַיָּמִים הַמִּתְאָרְכִים מְאַפְשְׁרִים לוֹ לִגְמֹא אֶת הַמֶּרְחָק וּלְקַצֵּר אֶת הַשְּׁהוּת בְּנִפְרָד מֵאֲהוּבָתוֹ מִינְג-דָּה.

צמרת הוצאה לאור, כריכה רכה, 32 עמ', מאי 2022

זאלזלאק / לידה נאמן ישראלי

סיפור על  חיי משפחה שברחו מאיראן על רקע נופים עוצרי נשימה, תוך התייחסות לחיי היום-יום שלהם לפני ואחרי המהפכה, אורחות חייהם ומנהגיהם המיוחדים, אהבתם העזה למולדתם איראן, ומעל הכול – מסירותם והשתייכותם הבלתי מעורערת לארץ האבות, ארץ ישראל. כגוף האדם, הלב הוא המולדת איראן, והמוח הוא הארץ המיועדת ישראל, ולא ניתן להפריד בין השניים.
זהו ספר סוחף ומותח על מסע משנה חיים – רווי כאב, תלאות, אכזבות, אכזריות, ויחד עימם גם רווי אופטימיות ותקווה לחיים חדשים. ספר שהוא למעשה מסמך חיים מתעד, המתאר באופן יוצא דופן יופיו כאב המשולבים זה בזה.

צילום: כריכת הספר

צמרת הוצאה לאור, כריכה רכה, 160 עמ', אפריל 2022

ניהול ומנהיגות / זאב רונן

הספר מציג מקרי בוחן רבים מהתעשייה הישראלית והעולמית המלמדים על הצדדים החשובים של ניהול עובדים וחברות, ומתמקד בפרקטיקה של ניהול אנשים. כל פרק עוסק בסוגיה אחרת איתה עשוי להתמודד בעל עסק, ובין הפרקים ניתן למצוא תשובות מפורטות לשאלות כמו כיצד להוביל את ההנהלה ולחבר אותה למטרות הארגון, איך להתמודד עם יושב הראש ומועצת המנהלים, כיצד להוביל אנשים לניהול טוב יותר של המכירות, האיכות, המלאים, ההתמודדות עם צווארי בקבוק והטיפול במוקדי הבזבוז בחברה,  היכן חברות מפסידות כסף בלי לשים לב ועוד ועוד. חלק משמעותי בספר עוסק בטיפוח מוטיבציה של העובדים והמנהלים, והחלק האחרון מוקדש להקניית כלי עבודה חשובים שיעזרו למנכ"ל ולמנהלים אחרים להוביל את העובדים בצורה מקצועית להשגת רווחים ומטרות נוספות של הארגון. הספר שואב השראה משיטות ניהול מובילות בחברות הגדולות בעולם, הוא כתוב בשפה פשוטה ותמציתית ואת הכלים המעשיים שהוא מציע אפשר  ליישם גם בחברות קטנות ובינוניות.

הספר כולל פרקים קצרים ולדברי רונן, חשוב לא לקרוא אותו ברצף אלא להבין ולהפנים את הרעיון של כל פרק, ולחשוב מה ואיך הוא יתרום לכם ואיך תממשו אותו בעסק שלכם.

צילום:כריכה קדמית, דנה זומר

הוצאת מצוינות בעסקים, כריכה קשה, עמ' 177, 2021

השואה שהוצנעה בלגיה כמשל / אלן בליץ

השואה שהוצנעה, בלגיה כמשל הינו ספר עיוני מקיף, יסודי ומפורט ראשון בשפה העברית אודות השואה שאירעה בבלגיה בשנים 1944-1940. הספר מתאר את שורשי הקהילה היהודית בבלגיה וצמיחתה בראשית המאה ועשרים. הוא מגולל את גורלם של יהודי המדינה במהלך שנות הרדיפה והגירוש, בוחן את פעולות שלטונות הכיבוש ואת תגובתן של האוכלוסייה והרשויות הבלגיות. בהמשך משרטט הספר את תהליך עיצוב זיכרון השואה בבלגיה, החל משחרור המדינה בספטמבר 1944 ועד ימינו ואת חוסר המודעות והשכחה הכמעט מוחלטת אודות הנושא כאן בישראל.

צילום: כריכת הספר

צמרת הוצאה לאור, כריכה קשה, 476 עמ', פברואר 2022

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה