עמוד הבית » פתיחת בתי המלון רשת מלונות דן

פתיחת בתי המלון רשת מלונות דן

מלון רות צפת צילום דוברות מלונות דן
מלונות דן נערכת לפתוח מחדש חלק מבתי המלון שנסגרו בעקבות משבר הקורונה: הרשת מכריזה על פתיחה מחדש של בתי מלון נוספים במהלך חודש יוני – דן אכדיה הרצליה, דן פנורמה אילת, רות צפת ונפטון אילת.

מלון דן אכדיה הרצליה ייפתח מחדש ב-25/6/20, מלון דן פנורמה אילת ייפתח מחדש ב-18/6/20, מלון רות צפת ייפתח מחדש ב-18/6/20 ומלון נפטון אילת ייפתח מחדש ב-11/6/20. מלונות אלה יצטרפו למלון דן אילת ודן קיסריה ריזורט שנפתחו מחדש בשבועות ולמלון דן תל אביב שנשאר פתוח כל העת.

לקראת הפתיחה המחודשת של המלונות ומתוך התחשבות במצב הכלכלי המאתגר, הרשת יזמה מבצע במסגרתו תאפשר ללקוחות לשלם על החופשה שלהם ב-10 תשלומים ללא ריבית.

מלון דן אכדיה לילה
צילום אורי אקרמן

הרשת פעלה לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות כך שהאורחים יוכלו לנפוש וליהנות מהמרחבים העצומים של בתי המלון, האוכל האיכותי ומחוויית השירות הטובה ביותר.

דן-פנורמה-אילת-חוץ-
צילום-אורי-אקרמן

כחלק מההתאמות שנדרשו בעקבות התו הסגול, הרשת פיתחה אפליקציה חדשנית בשםApp  Dan, המיועדת לאורחי המלונות, שבעזרתה הם יוכלו לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון, כולל צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרם ותשלומים שונים ללא כל מגע (האפליקציה תהיה זמינה בחלק ממלונות הרשת).

מלון רות צפת
צילום דוברות מלונות דן

לקראת הפתיחה של המלונות, הרשת יזמה אמנת בריאות Stay safe & enjoy, ובה עיקרי הדברים והפעולות שהרשת עושה כדי לשמור על בריאות המבקרים, כמו גם על בריאות אנשי הצוות כמובן, תוך הקפדה על רמת השירות והאיכות הגבוהות המאפיינות את מלונות דן.

מלון נפטון אילת
צילום דוברות מלונות דן

בכל המלונות ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'), כל המקומות בהם מגישים אוכל ושתייה במלון ועוד. כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק.

כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ובמידה וחום גופו יהיה מעל 37.8 מעלות הוא יועבר לאזור בדיקה נפרד ואם גם בבדיקה השנייה החום יהיה גבוה מהמותר הוא לא יוכל להיכנס למלון. בחדרים תחכה לאורחים ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד יוצבו בכניסה למלונות ובשטחים ציבוריים.

גם בנושא המזון נעשו התאמות, אך איכות האוכל הגבוהה והמוכרת של מלונות דן תישמר. המזון יוגש במזנונים באופן סטרילי ובאריזות אישיות כשהגשת המנות תעשה על ידי צוות המלצרים, בכלים מכוסים. סידורי הישיבה בחדרי האוכל רווחו על פי התקן, תוך שמירת מרחק והימנעות מתורים כשההושבה תעשה בסבבים .

בנוסף, לאורחים תהיה אפשרות נוספת לקבלת מזון דרך שירות חדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון שיוגשו לחדרים יהיו מכוסים.

הבריכות במלונות יפתחו ויתופעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הסביבה החיצונית של הבריכה והשטחים הציבוריים יסומנו תוך שמירת המרחק הנדרש בין האורחים. בנוסף, חדרי הכושר, מועדוני הילדים ה-"דנילנד" ובתי הכנסת יעברו חיטוי מלא.

הוספת תגובה

הוספת תגובה