עמוד הבית » פתיחת חנות של רשת סוויס סיסטם

פתיחת חנות של רשת סוויס סיסטם

צילום: נעמה משיח כהן
בתאריך 23.03.22 הושק סניף חדש התשיעי במספרו של רשת סוויס סיסטם באיי דיזיין המתמחה בפתרונות שינה לאיכות חיים בריאים.

הסניף החדש נמצא בקומה השלישית ועוצב ע"י 5 מעצבים שונים על מנת לתת ביטוי חדשני וטרנדי למקום. הסניף רחב ובו מנעד רחב של מיטות חכמות מתכווננות, מערכות עיסוי, מיטות מעוצבות בטרנדים המובילים בעולם לספורטאים, מבוגרים, לבני נוער והכול לצד טכנולוגיה חכמה ונוחה וקלילה להפעלה.

חשיבות המיטה

בעידן המודרני אנחנו עובדים המון שעות, יושבים מול המחשב, וככל שהזמן עובר מתחילים הכאבים במפרקים בידיים, רגליים כאשר אנו מגיעים למיטה עייפים ומותשים כל כך מהמטלות, ריצות, לחצים של היום ואנחנו רוצים להירדם להיכנס למצב שינה וזה לא קורה. המיטות המוצעות עבורנו  בשוק הם לא הפתרון האולטימטיבי. שינה איכותית ומרגיעה משמעות בריאות לנפש ולגופנו. השינה גורמת למוח "לנוח" (כיבוי חיישנים). היום ניתן לבחור מיטות חכמות שעוזרות לנו לישון נכון ולקום רעננים וחדשים ולהתחיל את היום עם כוחות חדשים.

המערכת המככבת מכולם ברשת הינה מערכת ה- SMART BED של חברת ERGOMOTION המגיעה היישר מארצות הברית לשינה טובה יותר מניב בריאות. המערכת בעלת חיישנים בעלי בינה מלאכותית, ניטור בנחירות, תאורה חכמה, הפעלה קולית הכוונה שאין צורך להפעיל כפתורים אפשרי לדבר בקול והיא תבצע את הפעולה, מעקב בריאות ע"י מומחה שינה, מדדי דופק הפקת דו"ח שינה וזאת על מנת לשפר את השינה.

הלנה סלבוצקי סוויס סיסטם בחברת לינוי אשרם ואלכס שטילוב צילום: איציק בירן

לדברי איציק פלד מבעלי הרשת : " סוויס סיסטם שמה לה למטרה לשפר את איכות השינה של הציבור בישראל. חשוב לנו לתת את האפשרות לשינה הטובה ביותר שניתן ובכך להעניק איכות חיים מושלמת . מי שישן שנת ישרים, יתפקד גם טוב יותר, במהלך כל היום."

בנוסף הרשת מספקת מוצרים משלימים כגון: מזרונים, משטח אורתופדי, כריות במגוון סוגים וגדלים, שידות, קומודות והשלמת מראה יוקרתי בחדר השינה. סוויס סיסטם נותן חסות לספורטאי הוועד האולימפי.

צילום: נעמה משיח כהן

ניתן להגיע לחנות או להיכנס לאתר https://swisssystem.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה