עמוד הבית » "הפרחים ישובו לפרוח, תראה שיהיה טוב, יהיה טוב, גם מתוך החושך יידלק האור” ( יסמין מועלם)

"הפרחים ישובו לפרוח, תראה שיהיה טוב, יהיה טוב, גם מתוך החושך יידלק האור” ( יסמין מועלם)

גסיקה אלטר עם אוצרי התערוכה יואב מאיר וגיל סיוון ומעצבי האופנה צילום: אסף לב
תערוכת אופנה חדשה נפתחה אמש ( 16.04) בקניון עופר רמת אביב תחת השם: "העת לפרוח", העוסקת חצי שנה אחרי שמחת תורה, ו"השבת הנוראה", בחג האביב, חג הפריחה.

במסגרת התערוכה 8 מעצבי אופנה ישראליים, מובילים, יחשפו שמלות אביביות שעוצבו בהשראת שירה המפורסם של יסמין מועלם:  “הפרחים ישובו לפרוח, תראה שיהיה טוב, יהיה טוב,  גם מתוך החושך יידלק האור”. בין המעצבים המשתתפים בתערוכה הם: קיי לונג, אסף פרן, אביעד הרמן, דילן פריינטה, דרור קונטנטו, שי טובול, דורית שדה, רונן חן, רומי ספקטור מדה רוקוקו, שרון טל משכית – לרזילי .

התערוכה עוסקת בשיח יציאה מהחושך הגדול שאנו חווים כמדינה, לאנרגיות חדשות. כעת, שמגיע האביב וההתחדשות, העבודות המוצגות בתערוכה מלאות בצבעוניות, אופטימיות, והבטחה לעתיד יותר טוב. כמו גם חלק מהמעצבים מציגים גוונים תוססים של אביב עם המון תקווה, אופטימיות וציפייה לעתיד טוב יותר.

עיצוב דרור קונטנטו צילום: ניר סלקמן

 

מעצב אביעד הרמן צילום: ניר סלקמן

 

עיצוב רונן חן צילום: ניר סלקמן

פרטי האופנה מוצגים על בובות לצד פרחים ענקיים מנייר של המעצבת הידועה מירב פלג, המעניקים למבקרים דימוי של הטבע המתעורר מתרדמתו, ומזכיר,  שגם אחרי הזמנים האפלים ביותר, יש הבטחה להתחלות חדשות. כמן כן לצד הבובות יוצגו צילומי אופנה עם הדוגמנית ג'סיקה אלטר, בת הזוג של בן שמעוני ז"ל, שנרצח במסיבת נובה, בעת שחילץ  מהזירה אנשים. הצילומים בכיכובה יציגו לאחר חצי שנה של האסון את  שמלות האביב, התקווה.

אוצרי התערוכה מסבירים: יואב מאיר וגילי סיוון: "האביב מביא איתו לא רק שינוי במזג האוויר אלא גם התחדשות רוחנית באמצעות כוחה המרפא של אופנת האביב הצבעונית. כשהטבע פורץ בפריחה תוססת וצמיחה ירוקה, כך גם המלתחה מתעוררת לחיים עם קליידוסקופ של גוונים. שילובי הצבעים העזים בבחירת הלבוש משמשת כחוזק לנשמה, מרים את מצב הרוח ומחדש את השקפת החיים שלנו. לאופנת האביב הצבעונית יש את היכולת לרומם ולהמריץ אותנו. באמצעות הפעולה הפשוטה של עיטור עצמנו בגוונים מרהיבים, אנו מאמצים את האופטימיות והחיוניות שהאביב מסמל, ומאפשרים לנו לצעוד קדימה בביטחון ובשמחה אל העונה החדשה".

בנוסף הוסיפו האוצרים: "למרות שהתערוכה ססגונית וצבעונית אנו לא שוכחים את החטופים והחטופות, ההרוגים וההרוגות, הפצועים והפצועות, כולם בלב כולנו מתפללים לשובם של החטופים, מנוחתם של ההרוגים ורפואתם של הפצועים".

עיצוב דילן פריינטה, צילום: ניר סלקמן

>>> אך להיות מאסטרית בסקס? 

מעצב שי טובול צילום: ניר סלקמן

 

עיצוב קיי לונג, צילום: ניר סלקמן

 

התערוכה מוצגת בקניון עופר רמת אביב – לקהל הרחב. (ברחבת מייקל קורס החל מה 16.4.2024 עד ה 30.4.2024).

פתוח  לקהל הרחב – כניסה חופשית