עמוד הבית » קולקציית הסתיו של המעצבת אבישג ארבל

קולקציית הסתיו של המעצבת אבישג ארבל

צילום דודי חסון
ביום לוהט בשלהי הקיץ בואכה סתיו, בתקופה שחוסר וודאות היא הוודאות הקיומית שלנו בחרנו לצלם את עמית פרקש בהריון ראשון (עם בת בבטן ...) חוגגת יצירת חיים ואת סוד הקסם ההריוני בבית המשפחה על קו הים, באווירה נינוחה ומוגנת .

קולקציית הסתיו של אבישג ארבל חופנת בקרבה את השמחה והאופטימיות שביצירת חיים חדשים, מתכתבת עם התכנסות פנימה אל המרחב הפרטי, עם נשימה ארוכה ומנחמת ועם הידיעה שאת כוח החיים מניעה כל אישה בדרכה להיות אמא .

פריטי הקולקציה רומנטיים, רכים ונושמים, משופעים באריגים פרחוניים לצד אריגים חלקים בצבעוניות בהירה עד מעושנת, עם הלבן הנכון לחגי תשרי לצד כחול עמוק וירוק יער. באפודת קפוצ'ון ספורטיבית. מגוון פריטי בייסיק מנצחים וג'ינסים המתאימים לכל שלבי ההיריון, פריטי קז'ואל נינוחים לעבודה מהבית או מהמשרד. סריגים בגוון חול אפור חרדל ונייבי לצד אריגים בעלי מתיחה ילוו אותך אל הסתיו והחורף במקסימום סטייל ונינוחות .

צילום דודי חסון

New season new Dress

מבחר שמלות רכות באורך ברך או קרסול, בסילואטות נשיות חובקות מותן עם כיווץ עדין בחפתי השרוול או שרוולים תפוחים, דפוסים פרחוניים עדינים או בדי בנדנה יחמיאו לכל הריונית החל מהטרימסטר ראשון ועד אחרי הלידה. שמלת קטיפה בירוק עמוק בגזרה צמודה לערב ושמלה כחולה עם עיטורי סרטים באדום ולבן .

צילום דודי חסון

Jeans Forever

כמו בחיים לפני ההיריון – ג'ינס מנצח הוא פריט חובה במלתחה. מבחר פריטי ג'ינס מחטבים ובעלי מתיחה מקסימלית במגוון גזרות ושטיפות שתוכלי לחרוש בהריון וגם אחריו. חצאית מיני ג'ינס בכחול עבודה עם קרעים, אוברול ג'ינס בכחול ובדנים לבן , מכנסי ג'ינס בשטיפה בהירה

 Home & Cozy 

העונה יותר מתמיד חשבנו על שהייה ארוכה ונינוחה בבית ,מגוון פריטים לא רשמיים לעבודה מהבית או לשעות הפנאי . סריג רך ודקיק עם קפוצ'ון בכחול מלנז', מכנסי סריג מלטפים, חולצה מסריג פשתן במחשוף וי ומכנסיים מנצחים באפור מלנז' שאפשר לגור בהם, חולצה גברית מנומרת ומכנסי פנאי עם חגורת גומי יעבדו מעולה ביחד וגם לחוד.

צילום דודי חסון

עשו לנו לייק בפייסבוק

 

סבתא סורגת 

מבחר סריגים רכים ומלטפים, שמלת טוניקה בגזרת אוברסייז ובאריגת צמות, שכמיה נטולת שרוולים וצווארון נשפך בגוון חול היוצרת מראה של שכבות, חליפת קפוצ'ון סריג על זמנית בכחול מלנז' בצבעוניות של כחול שחור ובורדו.

צילום דודי חסון
צילום דודי חסון

אוברול – קלאסיקה הריונית על זמנית 

בסריג פרנצ' טרי כותנה מגורד בגוון זית מעושן וכתפיות דקות, בג'ינס לייקרה בשטיפה מעודנת או בדנים לבן . העונה האוברול במיטבו. יפה עם גופיה עם טישרט ועם חולצה משובצת. ללבוש ולחרוש בהריון וגם אחריו.

צילום דודי חסון

טווח מחירים לפני הנחה:  89 ש״ח – 429 ש״ח

אנחנו זמינות עבורך  24/7 באתר  Avishagarbael.co.il