עמוד הבית » קרמי גוף עשירים עם 95% רכיבים ממקור טבעי

קרמי גוף עשירים עם 95% רכיבים ממקור טבעי

CREMA קרם גוף עשיר צילום: ירון ויינברג

חדש מקרמה קרמי גוף עשירים המזינים את העור בלחות, מסייעים בהרגעת יובש, מעניקים תחושת רכות ומבושמים בניחוח עדין.נוסחת קרמי הגוף מבוססת על מרכיבים המסייעים בשמירה על מראה עור בריא. המרקם העשיר מגיע משילוב של חמאת שיאה,  ויטמין E ובנוסף, מוצר אחד מכיל חמאת מורמורו והשני שמן קוקוי,לאחר המריחה העור נינוח ורגוע יותר.

כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, קרמי הגוף אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים ושמן מינרלי .

מחיר מומלץ : 22.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג קרמה  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים ביוחננוף סניף הגלשן אשקלון,  בתאריך: 1.1.24)

נסיינית המערכת: עור יבש בתקופה זו של עונת החורף מזג אויר יבש הוא בעיה נפוצה שרבים מתמודדים איתה. העור בכל הגוף מרגיש מתוח, צרוב ולעיתים אף נסדק. יש פתרון טבעי מצוין שיכול להקל באופן משמעותי על יובש העור – קרם גוף חמאת שיאה.הקרם חודר בקלות לשכבות העמוקות של העור, מזינה אותו מבפנים ומשיבה לו את החיוניות והלחות הטבעית.הקרם יכול לשפר באופן משמעותי עור יבש, להפחית גירויים ואדמומיות ולהחליק את מרקם העור. מומלץ להשתמש באופן קבוע בוקר וערב להשגת התוצאות הטובות ביותר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה