עמוד הבית » שמפו ומרכך לשיער, לחות לעיצוב תלתלים, שמן זית כתית מעולה, סדרת מנה חמה,

שמפו ומרכך לשיער, לחות לעיצוב תלתלים, שמן זית כתית מעולה, סדרת מנה חמה,

הוואי, צילום: סטודיו אלדד שאו

שמפו ומרכך לשיער עם פורמולה חדשה

הוואי שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח לשיער דק ונשמר עד 48 שעות מהשורש לקצוות. הפורמולה מועשרת תמצית יסמין, למראה שיער בריא, מלא נפח עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הוואי שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת שיער שעבר טיפול מקצועי (החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול) תוך כדי הזנתו. הפורמולה המועשרת בקרטין, שמן קיק ומי ורדים, אינה מכילה סולפטים ומסייעת בהזנת השיער לעומקו ומותירה אותו חזק ויפה, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הסדרות לוגו החדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר והפקק עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

מחיר מומלץ : שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

מחיר מומלץ :שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק, מי ורדים ללא סולפטים: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: הוואי ממשיכה להפתיע הן במוצר ובריחות של תשוקה. השיער לאחר חפיפה רך ובעל ברק. בנוסף משמח לדעת שישנן חברות ששמורות על איכות הסביבה והיקום וממחזרות מוצרים. לפי תכולת הבקבוק המוצר חיסכוני למשפחה כולל המחיר.

לחות הקסם לעיצוב תלתלים

מנטורל פורמולה Magic Moist, לחות הקסם למגוון סוגי התלתלים, פורמולה אשר פותחה במיוחד לטיפוח ועיצוב רעמת התלתלים. יוצרת מעטפת לחות, מסייעת בפתיחת קשרים, מונעת יובש וחשמל סטטי (Frizz), מעצבת תלתלים מוגדרים, מעניקה רכות, גמישות וברק נפלא. הפורמולה ידידותית לשיער ולקרקפת ומכילה 92% רכיבים ממקור טבעי ואינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, מלח סודיום כלוריד או פתלאטים.

לחות הקסם לעיצוב תלתלים מושלמים, מוצר עיצוב וטיפוח מקצועי, משלב בין יכולות עיצוב לאורך זמן ושמירה על בריאות השיער, עם ריכוז של 92% רכיבים ממקור טבעי המעשירים את השיער בלחות זמינה, ויטמינים פרוטאינים ומינרלים. מרכיבים אלה מסייעים בחיזוק מבנה סיב השערה ומעניקים לשיער הגנה מפני נזקי יובש ואקלים.

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן. **מתבסס על מחירים ברמי לוי  כרמיאל בתאריך 22.6.2023)

הלחות מכילה מרכיבים ממקור צמחי לטיפוח השיער:

חמאת קקאו – עשירה בוויטמין D , מינרלים (מגנזיום, אבץ וברזל), ואנטי-אוקסידנטים. מרככת ומזינה לעומק סיב השערה.

חמאת שיאה – עשירה בפרוטאינים, וויטמינים A ו- .Eיוצרת מעטפת הזנה והגנה, מעניקה רכות וגמישות, מונעת קרזול ויובש.

שמן קוקוס – עשיר בוויטמינים, ליפידים וחומצות שומן. מונע יובש בקרקפת ומשקם שיער יבש. מונע פיצול בקצוות ומעניק ברק טבעי.

שמן אגוזי מקדמיה – עשיר בוויטמינים, פרוטאינים ומינרלים. מעניק לחות, שומר על מבנה השערה. מעניק ברק טבעי וזוהר ללא תחושה שומנית.

נטורל פורמולה לחות הקסם לתלתלים צילום: טל אזולאי.

 אופן השימוש: מורחים את הלחות על שיער לח או יבש לכל אורכו, תוך כדי תנועות כיווץ מקצוות השיער כלפי מעלה. מעצבים את התלתלים ומייבשים באופן טבעי או באמצעות דיפיוזר.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪,  לתכולת: 350 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: כיום יש לנו מגוון עצום של קרמים לשיער בעלי תלתלים המעניקים פתרון הולם לשיער. לחות הקסם בעל ריח קסום. לביתי יש שיער תלתלים ארוך נתתי לה להשתמש במוצר. הניחה על השיער הלח מעט לחות על כף היד שמה את הקרם מלמעלה על השיער ועד לקצוות. התלתל נמתח באופן אוטומטי ונשאר ארוך, לא מתכווץ. וכשיער התייבש הוא נשאר במראה מבריק לא דביק רך ונעים.

שמן זית כתית מעולה

ייד מרדכי, המותג המוביל בקטגוריית שמני הזית, משיק לראשונה שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ.

האריזה מאפשרת שימוש אסתטי, נוח ומדויק עם יכולת שליטה על כמות שמן הזית שנמזג במהלך השימוש. האריזה הינה מחומר אלסטי, אינה שבירה ולכן מתאימה גם לתיבול ולבישול מחוץ לבית – טיולים, עבודה וכיו"ב.שמן הזית באריזת הלחיץ, זהה לשמן הזית המשובח של יד מרדכי והינו כתית מעולה בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.8%.

שמן הזית הוא חלק ממרכיבי הדיאטה הים תיכונית המומלצת ע"י מגוון ארגוני הבריאות בעולם.
בהתאם לערכי המותג 'יד מרדכי', שמן הזית האיכותי, מיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא גלוטן ובעל סימון "ויגן פרנדלי". שמן זית  זכה במדליה היוקרתית ביותר (Double Gold) בתחרות שמן הזית הבינלאומית 2023 ATHENA.

 

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

כשרות: רבנות המועצה האזורית חוף אשקלון, על פי היתר מכירה, תוקף: 9 חודשים מתאריך הייצור,אלרגנים: ללא אלרגנים, נפח: 280 מ"ל.זמין לרכישה במגוון רשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: בקבוק לחיץ הינו מוצר נוח לאריזה במטבח וגם מתאים לשאר בני המשפחה כולל ניקיון במטבח. השמן מתאים גם לטיולים משפתיים נוח לנסיעה ולשימוש בשטח. טעמו נפלא.

סדרת מנה חמה בטעמי איטליה ודרום אמריקה

מהדורת  טעמי עולם מביאה לצרכן עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא מהדורה טעימה, איכותית וקולינרית, המאפשרת לצרכנים הישראלים לטעום ולחוות טעמים אהובים ומועדפים מרחבי העולם בכמה דקות הכנה בלבד!

הסדרה תושק בשני טעמים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האיטלקי והדרום אמריקאי, המעניקים טעמים בלתי נשכחים.

מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון רוזה, מנה חמה דרום אמריקה- פירה עם בטטה

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים. בכשרות חתם סופר.

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: מנה חמה כמה היא טעימה, כמה היא גורמת לנו לנוחות במשך היום בכל מקום אפשרי ולנשיאה בתיק, הטעמים עדיניםהיוצרים  תחושה של חו"ל.