עמוד הבית » תראו מה ששנ"צ יכול לעשות?! או מסע הגיבור

תראו מה ששנ"צ יכול לעשות?! או מסע הגיבור

צילום: pexels
הגיבור: בן 10, רגע לפני גיל ההתבגרות. פעם, בזמננו, לפני המבול, זה היה רק מתחיל בגיל 14, כיום, אפשר לראות התנהגויות המאפיינות מתבגרים כבר בגילאים צעירים יותר.

הסימנים:

חובר סבלנות, תנודות במצב הרוח, הולך לישון מאוחר מדי וקם בבוקר עצבני ועייף. קרקע פוריה במיוחד לתקלות מכל סוג. כבר נתונים שמצביעים על מערכת חיסונית רגשית – פגיעה יותר.

כמו שאתם יודעים כל "פירצה קוראת לגנב". לגנב הזה אפשר לקרוא וירוס או ריב, ויכוח קשה, מכות חבלות ושאר מרעין בישין לא עלינו.

האתגר:

כתמיד האתגר יופיע בדיוק מותאם לנקודת התורפה. כמעט אפשר לראות איך נקודה זו לא רק מזמינה אלא מעצבת בדיוק מושחז את האתגר כך שיתלבש עליה כמו כפפה ליד. אאוץ'!

הילד נתקל בבית הספר בילד אחר ונוצר עימות מהסוג הלא נעים. לא אלימות פיזית אך מפגש שיוצר תחושה של איום.

החולשה:

כדי להצליח לעבור את היום בשלום על הגיבור לגייס משאבי על פנימיים. להזכירככם הגיבור הגיע מהבית מוחלש ומרוקן – עקב החלטות שגויות בערב שלפני כן. שינה קצרה מדי ובעקבותיה מתח בבוקר. הגיבור בכוחות אחרונים זוחל לרכב הביתה, מורעב ומותש. מייחל למשהו או מישהו שיציל אותו מעצמו ומהכל.

העזרה:

שעת צהרים סתוית, הגיבור הצליח להגיע הביתה בשלום. הבית כבר עושה לו שקט. אמא טובה וחכמה מחכה לו בזרועות פתוחות ולב אוהב. היא שומעת את הסיפור, מאכילה אותו באוכל חם ומזין, ואומרת לו בקול פעמונים: "תכנס למיטה ולך לישון". הוא לא צריך יותר מזה. הוא מציית לקול החוכמה, פושט בגדיו, נכנס מתחת לשמיכה, מתכרבל ונרדם. שנ"צ הגון, כראוי ללוחם עייף.

צילום:pexels

ההצלחה והנצחון:

לאחר כשעה וחצי הוא מתעורר מהשנ"צ ובגופו תחושה של מצברים מלאים. עוצמה עדינה אך איתנה אופפת אותו. הוא יוצא מחדרו כמו אביר בשריון קשקשים נוצץ או גיבור על כזה או אחר, תבחרו כטוב בעיניכם. כעת יש לו יכולת לפתור את כל מה שהיה בשיחה מלב אל לב עם אמא. כמה נשימות עמוקות, חיבוק, מבט חמים ואוהב בעיניים. הגיבור חוזר להיות גיבור על מהחיים, שזה יותר חזק מאשר אלה בסרטים.

ומה עם השנ"צ?

טוב תודה. בשקט, בשקט, הוא מגניב לחייו של הגיבור מעט מנוחה ואיכויות של שינה רצופה, בזמן קצר. אחרי הסיפור הזה, אמיתי לגמרי, דרך אגב, בן של חברה טובה, לא אלאה אתכם במחקרים שבדרך מעט יותר יבשושית בעצם מספרים בדיוק את אותו הדבר. אז מה אתם מעדיפים?

צילום:pexels

כן, כוחו של השנ"צ מי ישורנו. אם לא ישנצת עדיין או יש לך רצון לדעת עוד על שינה רצופה, או רוצה להזמינה שוב לחיים – יש לכתוב מייל שכותרתו "אני רוצה שינה רצופה" או" "עוד מידע על שינה רצופה או שנ"צ" למייל:   goldensleep21@gmail.com  ונעה תחזור אליכם לתיאום שיחה.