עמוד הבית » שינה רצופה היא התכרבלות בשמיכה פיזית ובחיבוק אנרגטי של אמא אדמה

שינה רצופה היא התכרבלות בשמיכה פיזית ובחיבוק אנרגטי של אמא אדמה

צילום: pexels
רעמים, ברקים וגשם ראשון: סתיו עכשיו. מראות וצלילים ראשונים של החורף הקרב. התפילה הפנימית לגשמי ברכה והתחדשות. הכל כמו מתכונן לחורף. לבית מזמין הממתין בנאמנות, להשתבללות פנימה, למקלחת חמה, למיטה נוחה, למצעים ריחניים, לכרית תומכת באהבה, לפיג'מת פלנל רכה, לאהבה שמתבטאת בתנוחת "כפיות", לשינה עמוקה וארוכה ככל שמתארכים הלילות והטמפרטורות בחוץ צונחות.

היברנציה – שנת חורף:

 ישנם בעלי חיים שהשינה היא הזמן הטוב ביותר, בחורף הקפוא, כדי לשרוד את הקור שבחוץ. גם הם אוגרים כל הקיץ מספיק מזון ושומן המאפשר להם לשהות במערה ומקום מחסה חמים ויבש במהלך חודשי החורף. חלק מבעלי חיים אלה לא רק ישנים אלא אפילו מתרבים ומממליטים ולדות או גורים צעירים, שנצמדים לגוף החם של אמא וכך, ישנים או יונקים כשרעבים – ואמא ואבא – פשוט ישנים! מפעם לפעם מוודאים שהקטנים בשלום, מפעם לפעם מתגלגלים לצד שני של הגוף על מנת למנוע נמק ולאפשר זרימת דם טובה. אין צורך להתעייף בחיפוש אחר מזון, בציד או בתנועה רבה במרחבים של אלוהים. אלא פשוט לחרופ בענק! איזה כיף. הם בטוחים ומוגנים וישנים כל הדרך לאביב. הם לא מודאגים שהוא לא יגיע. הם משאירים זאת בבטחה לאמא אדמה.

אמא אדמה:

 כמו כל אמא טובה, בכל לילה היא מושכת בהדרגה ובעדינות את שמיכת הלילה עטויית הכוכבים והירח, מאטה את המקצב הפנימי של אותו חלק על פניה הנם את שנתו. כמו מוח של דולפין ענק, גם היא ישנה במחצית אחת – הצפונית וערה במחציתה האחרת – הדרומית. בכל לילה היא מפקידה את דייריה בידיה המערסלות אותם לשינה רצופה. מפקידה את השמירה בידי אותם יצורים ליליים – שערים בלילה וישנים ביום. תמיד יש לה יוצאי דופן. הם מעטים ונדירים אך הם אותם 15% שהיא מכינה למקרה שבו מסיבה זו או אחרת התנאים ישתנו במשך הלילה. אז דווקא יצורי הלילה – הערניים – יוכלו להעיר את כולם ולהצילם או שהם יצילו את עצמם ויהוו בסיס ראשוני להמשכיות החיים על פני האדמה.

צילום: pexels

מעין תיבת נוח לילית המפליגה לדרכה על מים סוערים בעת שכל הניצולים בתוכה יודעים כי הם ניצלו מהכחדה מיידית.

החיבוק האמהי היממי:

 עשרים וארבע / שבע, 365 ימים בשנה / עידן ועידנים – נעה לה הפנינה הכחולה הזו במרחבים הגדולים של היקום, טסה במהירות עצומה בחלל, ומחבקת אליה את כל ברואיה, שחיים על פניה, באופן כזה שבכלל לא חשים את התנועה האדירה שלה. קסם צרוף שפסגתו שינה רצופה. תארו לעצמכם כמה בטחון צריך כדי ללכת לישון על גוף שמיימי, שמסתובב סביב עצמו במהירות של 1,675 קילומטר בשעה ושטס בחלל במסלולו סביב השמש, במהירות של 108,000 ק"מ בשעה!!! כל זה גורם לכולנו ללכת לישון בהתפעלות ובהכרת תודה, לקסמה של אמא אדמה ולאהבתו של בורא עולם.

צילום:pexels

כדי להחזיר את מתת השינה הרצופה, לחיים הרמוניים ומלאי רעננות וחיוניות, יש לכתוב מייל שכותרתו: "אני רוצה שינה רצופה" דוא"ל: goldensleep21@gmail.com  לציין שם מלא וטלפון לתיאום שיחה.