עמוד הבית » בלעדי:ראיון אישי, איך הפך מרב סרן למשרד יחסי ציבור מצליח

בלעדי:ראיון אישי, איך הפך מרב סרן למשרד יחסי ציבור מצליח

ליעד רוח צילום שרון גבאי
ליעד רוח, מספק לנו הצצה לחיים בתחום יחסי הציבור בישראל "אני שואב המון מהמנהיגים שנחשפתי אליהם"

ליעד ירושלמי בגיל 12 למד היה בנבחרת טאקוונדו למרות שהיה ספורטאי מצטיין בצבא עסק כמדריך קרבי וקרב מגע בויינגייט משם עבר לקצונה ביחידת עוקץ והשתחרר בדרגת רב סרן.

לאחר השחרור איתגר את עצמו ופתח משרד ליחסי ציבור "רוח גבית" לדבריו בחירת שם המשרד הוא חזק נותן רוח גבית ללקוחות תפיסה מחשבתית סימבולית, בתחילת בניית החברה היה לי קשה, למדתי המון, עברתי הכשרות וקורסים כיום המשרד מתפקד בצורה מקצועית ונותן מענה לעסקים קטנים ובינוניים, הפקות אירועים, אירועי השנה ופוליטיקה הייתי מנהל מטה בחירות של "התעוררות ".

אך אתה יוצר רלוונטייות ויצרתיות ?

כיום אני חי ונושם את המקצוע קורא מאמרים, תחקירים, בתוכניות ראליטי אני יודע על המעומדים, אקטואליה ופוליטיקה הנושאים רלוונטים על סדר היום .

אני מייצג אנשים רלוונטים בתקשורת לדוגמא : אסי בוזגלו מהשרדות vip  ברגע זכייתו זה יצר אפקט של חותם על הרלוונטיות שלי, אני לא מתיימר להיות סוכן ולא מנהל אישי אך, כל דבר שקשור אליו שלנו רייטינג הגבוה בכלי התקשורת זה עבודתנו זו רלוונטיות .

בהיבט היצרתי לפני מגפת הקורונה היינו בונים חליפה מותאמת ללקוח, לא עבודה גנרית אלא בצוות חשיבה ללמוד את העסק פעילות שטח, אירועים ועוד..

צילום שרון גבאי

מהכן אתה שואב את ההשראה?

ישנם המון משרדים בארץ טובים עם שלל רעיונות לדוגמא: רני רהב משרד תקשורת ויח"צ הוא עושה דברים מיוחדים ויש לי המון מה ללמוד בתחום אך יחד עם זאת, ההשראה שלי גם מגיעה ממנהיגים, היות ועסקתי בפוליטיקה אני שואב המון מהמנהיגים שנחשפתי אליהם .

מה כובש אותך ?

" להט אצל אנשים בעיניים שאדם אוהב את מה שהוא עושה והולך עם האמת שלו, ברק בעיניים זה כובש אותי "

מה מרגש אותך ?

הזכיה של אסי בוזגלו בהשרדות ריגשה אותי לוייתי את אסי כל הדרך במשך שנה ופתאום מגיע רגע השיא זה אירוע שיא כמו אליפות בכדורגל עוברים משחקים ועוד משחקים ובסוף הקבוצה מנצחת באליפות אין יותר מרגש מזה, הצלחנו ביחד לפצח את הנוסחה ועלינו על דרך המלך רגעים של אושר .

מה היית רוצה להיות בעוד 5 שנים ?

הייתי רוצה להיות משהו שמשפיע בארץ על החברה השראלית בתחום השיווק והיח"צ להוביל ערכים, השנאה הקיימת בארצנו שפוסלים אנשים על סטיגמות זילזול אחד בשני אם אוכל בעזרת הרוח שלי בחלקת האלוהים הקטנה שלי להביא שינוי אשמח .

מה הפגם אצלך ?

אני אוהב לעשות הכול לבד אני אדם ריכוזי, הכול מתנקז דרכי, אך ברגע שארצה לגדול ולהתפתח יהיה עליי להאציל סמכויות ולתת לאנשים שלי לעבוד, אני אהיה חייב לחלק את העבודה כמו הרמטכ"ל שמעביר סמכויות למפקדים על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר .

האם יש לך פחדים בדרך המקצועית ?

כן, בוודאי מי שאין לו פחדים הוא לא אנושי, לעשות פרוייקט ללקוח או אירוע והתוצאה לא טובה זה פחות נעים, לתת ללקוח רעיון להוביל אותו לשינוי מדובר על השקעות כלכליות והתוצאה שלילית ונגרם לו נזק זה פחד בעבודה.

מה סוד ההצלחה שלך ?

לדעתי עבודה קשה עם הרבה מוטיבציה מובילה להצלחה

עד כמה העבודה משפיעה על חיי משפחה וחברה?

מאוד, אני חושב שאני חי ונושם את העסק 24 שעות ביממה, משתדל לא להביא את העבודה הביתה, אך התחום שבו אני עוסק הוא דינמי חלק ניכר מהעבודה מתנהל בפלאפון וכך שאני כל הזמן פעיל דרך הסלולואר, מאידך בחיי החברה זה פחות משפיע רק שישנם תקופות של עומס גדול לא רואה את החברים שלי הקרובים מגיע מאוחר הביתה וילדיי כבר ישנים .

בזמנך הפנוי מה אתה עושה ?

קריאה, ומשתדל לעשות ספורט

לסיום : יש לך טיפ לאנשים שרוצים לצאת מהנוחות וחוששים לצאת לדרך עצמאית ?

ישנו משפט שחקוק במוחי שאני אוהב אותו ומלווה אותי שנים: אם אתה רוצה שיהיה לך משהו שמעולם לא היה לך, אתה צריך לעשות משהו שמעולם לא עשית !

זה אומר הכול.