עמוד הבית » איך הצבעים המשפיעים על שינה רצופה?

איך הצבעים המשפיעים על שינה רצופה?

צילום: pexels
נתחיל מהסוף: לכל הצבעים יש השפעה עצומה על החיים שלנו, בכל כך הרבה רבדים שקשה אפילו לדמיין. מאחר ושינה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, היא מושפעת, באופן טבעי, מהצבעים השונים. כמו בחיים הערניים, יש חשובות ותפקיד לכל צבע וכל אחד מהם פועל את פעולתו המיטיבה כל הגוף הער והישן כאחת.

אבל בשינה העיניים עצומות ואנחנו לא רואים צבעים, אז איך הם משפיעים?

צבע פועל עלינו בכמה מישורים. באמצעות הראיה – אנחנו מזהים את התחום הנראה המחולק ל 7 צבעים ואנחנו יכולים גם להרגיש את התדר של הצבע. לכל צבע יש תדר אחר. רוב האנשים אינם מאומנים לזהות צבעים לפי התדר אך אפשר להתאמן על זה אם רוצים. הגוף שלנו הרבה יותר רגיש מאיתנו – והוא מזהה את הצבעים בכל דרך אפשרית. הדרך בה זה עובד פועלת גם דרך העיניים וגם דרך העור, במגע העדין של התדרים של הצבעים.

רגע, אירית, האם מדברים על תדרים שאפשר למדוד או משהו רוחניקי כזה?

מדובר בתדרים שניתנים למדידה והם עדינים במיוחד. מאחר והם מספיק "חזקים" כדי להיקלט במכשירי מדידה, פירוש הדבר שההשפעה שלו נקלטת בחיישנים עדינים ביותר בגוף ובאיברים השונים גם מעבר לשכבת העור החיצוני. למעשה, עדיין אין מכשירים שמסוגלים למדוד את התדרים העדינים האלה אך כל איבר בגוף פועל בתדר של צבע כזה או אחר. לפיכך, שבעת צבעי הקשת הם לא רק יופי חיצוני שובה לב כשרואים אותם ביום גשום עם מעט שמש.

צילום:pexels

כדאי לשאול ולא רק בפסח:

אני מאוהבת בשאלות. כאשר הן כאלה מעולות, אני פשוט נהנית לענות. זאת מאחר ושאלה אינה לוקחת דברים כמובן מאליו ויש בה סקרנות להעמיק ולחרוש לעומק את התחום בו היא עוסקת. היא פותחת פתח גדול למחשבה חדשה ומאפשרת יצירה חדשה בתוך התחום הנראה לעין, או הנגיש יותר. גם לשאלות יש תדרים משלהן והן משפיעות עלינו בכל שעות היממה, אפילו בשינה. השאלות דרך אגב כמו הצבעים יכולות לפעול כשקוראים אותן או שומעים את קול השואל או בתדר שלהן.

צילום:pexels

את מי לשאול ואיפה שואלים?

אפשר כמובן לשלוח כל שאלה מקדמת ומעניינת למייל של שינה רצופה. יש לרשום שם ומספר טלפון נייד ולשלוח לדוא"ל: goldensleep21@gmail.com אני מבטיחה לענות על כל שאלה במאמר מיוחד. אם זה נושא שכבר נכתב עליו – אשלח לכל אחד ששאל באופן אישי את המאמר או כמה מהמאמרים שעוסקים בתחום השאלה.

צילום: pexels

ויהיה המשך?

מאחר וזהו אוקיינוס של ידע, יש כאן מספיק לסדרה מקסימה על צבעים. אני מניחה שבין 5 ל – 9 מאמרים הבאים יצאו לדרך זה עתה. יש למה לחכות. תיחוסר תישארו איתי. נתראה בשבוע הבא.