עמוד הבית » מה הקשר בין צבע זהב לשינה רצופה?

מה הקשר בין צבע זהב לשינה רצופה?

קיסריה,צלם: וויסאם חלבי – 1.6.2022
אבקת זהב: מיתוסים עתיקים בתרבויות רבות, מדברים על מלאך השינה או איש החול המפזרים אבקת זהב בעיני הישנים וכך הם מרדימים אותם. השינה מקושרת ישירות לתדר הזהב והמקום הראשון לגלות את הקשר הוא חוף הים בשקיעה.

השקיעה:

בצבעיה המתכהים אט אט, משרה שלווה ורוגע. סוג של כבדות נינוחה של סוף היום. היטיב לתאר זאת נתן אלתרמן ב"שיר ערש" – שהלחין סשה ארגוב ושר מתי כספי. "כל רוגז וחמות וטורח ותאוות וחרוק שן – עברו חלפו כעוברי אורח, שיעברו אני ישן…. שקט הס". ההמולה והאנרגיות הרועשות וגועשות של היום מאטות את קצבן, נרגעות ובסוף ישנות אף הן. זוהי ההשפעה המבורכת של הזהב. אפשר להרגיש אותו בקלות במרחב של הים כמו בתמונה. ממש בהזמנה.

איך מרגישים בתדר של זהב?

לרוב ההרגשה תהיה איטית מאד, נעימה, תחושת בטחון מלא ואמון. כמו הרגשה של תינוק ישן. תחושה שכל השרירים רפויים, המתח עוזב אותם לחלוטין וישנה התמסרות מוחלטת, למשהו שמערסל אותנו בידיים בטוחות ואוהבות עד הבוקר. אמון מלא, ללא עוררין בתהליך עלום ונסתר, שלמרות שאיננו יודעים לאן אנחנו הולכים, אנו בטוחים שזה מיטיב עמנו. ואכן שינה רצופה מסייעת לנו להטעין את ה"סוללה האנושית" במלואה, כך שאנחנו יכולים להשכים בבוקר ברעננות ושמחה ליום חדש ואפקטיבי.

ההשכמה

היא בתדר של כסף ועל כך בפרק נפרד. יחד עם זאת אלה שני הקצוות של היום – השחר והיום כסופים, הערב והלילה – זהובים. כך הם נושקים זה לזה בשני מועדים רבי עוצמה שאם יודעים כיצד למנף אותם לטובתנו – אפילו האופק הרחוק ביותר – איננו הגבול.

צילום: pixabay

המיסתורין:

במשך שנים רבות היה הזהב נסתר בבטן האדמה כמו שהשינה היתה נסתרת מעינינו. מעט נכתב על מה שקורה בשינה וכיום ניתן לדעת הרבה יותר. בשיר של סימון וגרפונקל "צלילי השקט" – השקט מתואר כמוזהב – כך גם השינה – ניכרת בשקט שבה וסביבה, וכמו יוצרה – ניכרת בדממה הדקה.

חלומות פז:

פעמים רבות במיוחד החלומות מתוארים כזהב. פז = זהב. הברכה "שינה מתוקה וחלומות פז" מאחלת לנו להגיע לתדר הזהב כדי לחלום חלומות מוזהבים. כאשר החלומות הם כאלה, השינה מתוקה. קשה לתאר את כמות המתיקות אך כולם יודעים מהי שינה מתוקה – כשמתעוררים משינה כזו. כל היום נראה אחרת, מצב הרוח בשיאו, הכל הולך בדרך שלנו, תחושת אושר מציפה אותנו וקשה לדמיין יום מתוק כל כך אחרי שינה מתוקה כל כך. זוהי שינה בתדר זהב.

סימון צרכנות – אם היה כזה:

תדר זהב – מתיקות ברמה גבוהה, מלווה בכל צבעי הקשת הטבעיים, בטוח לשימוש יומיומי, עדיפות לשימוש בשעות הלילה, בין 7 ל – 9 שעות – כל לילה, כל הלילה.

צילום: pixabay

בחזרה לשינה רצופה:

בגלל שיש הרבה פניות ושאלות, כל מי שרוצה להגיע בחזרה לשינה רצופה, יש לכתוב עכשיו מייל בציון שם וטלפון נייד למייל goldensleep21@gmail.com  ואתקשר לתאם מועד לשיחה.