עמוד הבית » איך שינה רצופה מגשימה חלומות באהבה?

איך שינה רצופה מגשימה חלומות באהבה?

צילום: pexels
שלוש משאלות הבסיס: בריאות, זוגיות ומשפחה, כסף

איפה נמצא דג הזהב שמגשים משאלות?

פעמים רבות החיים מאתגרים אותנו, לעיתים אפילו מאכזבים או מייאשים. אז פשוט מתחשק לנו לפגוש איזה דג זהב כזה שיגשים את כל משאלות לבנו מיד. למה כל דבר צריך לקחת כל כך הרבה זמן ומאמץ? מה אין איזה קסם כזה בסביבה? כמו שאומרים "באפס מאמץ"? ספוילר אלרט – יש קסם כזה!

דג הזהב האישי של כל אחד מאיתנו:

יש לו הרבה שמות. הוא מבחינתו לא זקוק להם. הוא פשוט שם, מחכה שנזמן אותו לחיינו. שנפתח את לבנו, שנבטח בקיומו, שנאמין בניסים, שהם יכולים להתרחש בחיינו, שהם לא חד פעמיים או רק 3 משאלות, שהוא זמין וקרוב ואפילו פשוט ויומיומי.

צילום: pexels

חוש ההומור של הבורא:

לימדו אותנו באגדות שיש כאלה שיש להם מזל. שהם פוגשים בדג זהב, זקן חכם או מנורה ישנה עם ג'יני בתוכה, לפעמים אנחנו מחכים שהם יגיעו אלינו וישפיעו על חיינו ב"אפס מאמץ". אך ההמתנה "מייבשת" בתוכנו כל תקווה שזה יקרה. זה המזל של מישהו אחר. אנחנו בלי מזל. אז זהו שזו טעות בסיסית, יסודית, חמורה. יש לנו מכשיר מתוחכם כזה, שאפילו CHAT GPT כזה עוד לא המציא. הוא נגיש, אוטומטי, ללא מגע יד אדם, נעים, חמים או קריר – תלוי במה שאוהבים,  והכי חשוב באמת באפס מאמץ ו…בפיג'מה!

מתנת האהבה לא רק בט"ו באב:

כן, ניחשתם נכון, שינה רצופה, של בין 7 ל- 9 שעות כל לילה – כל הלילה! יכולה להגשים כל חלום שתרצו. אפילו לא צריך לבחור, אין מגבלה, זה לעולם לא נגמר. כל לילה מחיינו אנחנו יכולים לחלום בלילה ולהגשים בבוקר. אין צורך בזיעה או מאמץ. קל, פשוט, נעים, בטוח לשימוש, ללא עלות, ללא הגבלות, ככה במתנה – מתנת אהבה. זה כל כך פשוט – כמו נשימה – עד שאנחנו שוכחים עד כמה זה עוצמתי.

צילום: pexels

איך להגיע לשינה רצופה בלילה ולהגשים חלומות בבוקר?

נשמע כמו הבטחה נבובה ומסוכנת, טובה מכדי להיות אמיתית. אני יודעת. גם אני חשבתי ככה, אך לא אני יצרתי אותה ככזו. היא נס שרק להגיע אליו זה נס בפני עצמו. עקב השיבושים שנוצרו בחיינו יש צורך בתרגול. בעוד כשבועיים נפתח פרויקט ראשון מסוגו שנקרא "עת רצון לשינוי והתקדמות" בו נלמד ונתרגל, הלכה למעשה, שימוש בטכניקות ליצירת שינוי מיטיב לפני ותוך כדי שינה. בערנות נתרגל הגשמה ויישום של מה שנבנה בלילה.

צילום: pexels

אני רוצה לישון על זה:

בטח, קחו לכם לילה ומי שמעוניינים, אחרי ששלחתם לי בבוקר הודעת ווטסאפ למספר 0525212644 "אני רוצה שינוי באפס מאמץ" – בצירוף שם פרטי ושם משפחה – אשלח את פרטי הפרויקט במלואו, הרשמה, תשלום והצטרפות לקבוצת ווטסאפ. הפרויקט מתחיל ביום שלישי, א' אלול, 17.8.2023, בשעה  15:00 וימשך כל הסתיו, עד ב' בטבת, סיום חנוכה. עד אז,

לילה טוב, שינה רצופה וחלומות פז

נ.ב. אולי דג זהב = הגשמת חלומות פז?