עמוד הבית » בלילה ההוא נדדה שנתו של המלך

בלילה ההוא נדדה שנתו של המלך

צילום: pexels
גם למלכים יש קשיי שינה:

אפשר לחשוב שמרוב משתאות, יין אוכל רב, שעשועים ונשים כיד המלך, הוא אמור להיות עייף כהלכה, שלא לומר בסלנג: "גמור, הרוג, מת".
אז זהו שלא. מה עושה המלך שעוזר לו (ואולי יעזור גם לנו?): יש לו ספר הצלחות, הכרת תודה וזיכרונות טובים (כלי שינה עתיק יומין ועוצמתי במיוחד). ככה כשהוא לא נרדם כל כך, הוא מבקש שיקריאו לו מתוך הספר על כל הטוב שקרה לו, על מעשים טובים שהופנו כלפיו ואפילו הצלת חיים!

צילום: pexels

>>> אינדיגו – אינטואיציה, חמלה ושינה רצופה 

איך זה עובד?
ראשית: זה נראה טוב. ככל הנראה ספר עב כרס של זיכרונות טובים.
שנית: יש בסיפורים הרבים כדי להכניס כל אדם לפרופורציות הנכונות. לא הכל רע בחיים כל הזמן, בשנה, בחודש, ביום, בשעה וברגע הזה.
שלישית: אפשר לגלות אולי ששכחנו להודות למישהו שהיטיב עמנו.
רביעית: הכרת תודה הוכחה במחקרים רבים בעידן שלנו, כמרכיעה, מווסתת רגשות מורכבים ומסייעת למוח להרגע, להפריש אנדורפינים מחלימים כגון סרטונין ודופמין ואפילו לסייע להפרשת הורמוני שינה: מלטונין ואדנוזין.

צילום: pexels

 

שינה רצופה:
היא שילוב איכויות של אמון, ביטחון ורוגע. בלעדיהן, השינה נודדת לחפש אחריהן, כדי להצליח. ביהדות יש את תפילת שמע שעל המיטה, את "ברכת המפיל" (שינה) וטכניקות מעולות להזמנת חלומות מתוקים. אם נא מצאתי חן בעיני המלך או המלכה, הריני כאן לייעץ, לטפל וללמד מבוגרים כיצד לחזור לשינה רצופה.

צילום: pexels

ידוע לכולנו שמהשבעה באוקטובר, נודדת שנתם של רבים וטובים ובצדק רב. פשוט תכתבו הודעת ווטסאפ למספר 0525212644 ואתאם איתכם שיחת ייעוץ.

הוספת תגובה

הוספת תגובה