עמוד הבית » הלייף סטייל של חיות המחמד, סדרת טיפוח להולכי ארבע רגלים

הלייף סטייל של חיות המחמד, סדרת טיפוח להולכי ארבע רגלים

פטקס קולקציית ים המלח צילום נבו כהן סטודיו Petex
המותג "Petex" משיק סדרת טיפוח חדשה לכלבים ולחתולים המבוססת על רכיבים מים המלח מועשרים במינרליים ובבוץ ים המלח, בניחוח קוקוס או וניל, בתוספת שיבולת שועל, אלוורה תמצית רימונים או שמן זית .

בעבר נהגנו לשטוף אותם פעם בחודש עם צינור ובסבון מן הנמצא. אך גישת הטיפול בחיות מחמד השתנתה לחלוטין בשנים האחרונות, והיום המודעות לטיפול איכותי בחיית המחמד עולה – ולא רק באיכות המזון ובטיפולים רפואיים, גם הטיפול הקוסמטי בחיות המחמד השתנה לאין שיעור.

בין המוצרים הבולטים – שמפו טבעי להרחקת פשפשים וקרציות המועשר בויטמין – E, שמפו ייחודי לגורים המועשר באומגה 3, באלוורה, ובתמציות קמומיל ולוונדר – לפרווה בריאה בשנות הגדילה. שמפו מחוזק בתמציות רימון ושיבולת שועל מצמצם נשירת פרווה ונלחם ברדיקאליים חופשיים, שמפו לכלבים ארוכי פרווה עם שמן גזר מחוזק  בוויטמינים –E  ו –A  ומונע את התייבשות פרווה, ושמפו מיוחד לבעלי פרווה לבנה מועשר בתמציות אניס ודומדמנית למניעת כתמים כהים ושימור פרווה לבנה ובוהקת.

הסדרה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד ללא פרבנים וללא אלכוהול, משולבים מי ים המלח יחד עם מגוון תמציות שמנים וצמחים, גם קולקציית בשמים שאינם רק מריחים טוב – לבשמים גם אפקט טיפולי של שמירה על לחות ובריאות הפרווה. בושם אביבי, בושם וניל או יסמין, בושם לגורים ולכלבים לבנים כולם מונעים ריחות רעים, שומרים על לחות הפרווה, ומרגיעים עור מגורה.

סדרת הבשמים מתוך קולקציית מוצרי ים המלחצילום נבו כהן סטודיו Petex

מוצרי טיפול נוספים הם נוזל לניקוי עיניים המנקה את עיני החיה משאריות לכלוך ושאריות מדמעות יבשות שבעלי חיים רבים סובלים מהם, קרם רגליים מועשר בשמן זית לריכוך עור כפות הרגלים של, ואף מסכת בוץ לטיפול מקומי בהורדת נפיחויות כאבי פרקים, ומפרקים.

שמפו סנסטיב אלוורה אבוקדו –69 ₪  משחה לכפות רגליים –חמאת שיאה -89 ש"ח,ספריי פרעושים וקרציות 79 שקל ₪ .

את מוצרי Petex ניתן להשיג ב Pet-Best, ובחנויות המובחרות למזון וציוד לחיות המחמד.באתר: www.petbest.co.il (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה)

ביקורת המערכת: מבדיקה שערכתי ודיי הייתי מסוקרנת לתוצאה ,התזתי את בושם לכלבתי בת השנתיים על הצוואר ומעט לאורך הגב, הריח מתקתק וקסום ריח של טאלק ולבנדר, הפתרון לריח הבעל חיים בבית חשוב בעיני ובפרט שחיות המחמד שלנו שוהים איתנו בבית במקום דיי סגור של תקופת החורף, הכלבה התעטשה מהריח כמובן חייכנו , הניחוח נפלא עליה ונשאר לאורך זמן והריח של הכלבה לא מורגש אלא הבושם.אני אימצתי ובגדול.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה