עמוד הבית » המתנה הגדולה ביותר בחיים

המתנה הגדולה ביותר בחיים

צילום: pexels
מה נבקש ולא ביקשנו עדיין?

שנה אזרחית חדשה בפתח. אורות החנוכיה בחלון בבית אחד, משתלבים באורות עץ חג המולד בבית אחר, חמימות וחגיגות, מתנות והגשמת משאלות.
אם יש מתנה נוצצת במיוחד אהובה על כולנו היא מתנת הבריאות.
שמעתי לאחרונה משפט מדויק ועוצמתי, שנאמר על ידי אדם מיוחד שחי עד לפני 63 שנים ונקרא ברונו גרונינג. הוא אמר: "כסף זה כוח – בריאות היא כל יכולה". הברכה הגדולה ביותר בחיים: כדרכן של ברכות מולדות, הן נלקחות כמובן מאליו, עד שהן הולכות לאיבוד, רק אז מגלים את ערכן הרב. כזו היא השינה הרצופה.

צילום: pexels

כלי מספר 1 להשגת בריאות!
אילו היה כלי כזה שיודע לתקן בקלות, כל מה שהתקלקל, לשפץ כל מה שנשחק, לסדר כל מה שהתבלגן, להטעין באנרגיה חדשה לחלוטין "סוללה אנושית" שהתרוקנה, להעשיר ברעיונות יצירתיים, לשפר קשב וריכוז, לשכלל מיומנויות חברתיות, להגביר סבלנות וסובלנות, להעצים יכולת הכלה, למקד ריכוז, פתרון בעיות ויכולות ניהול עצמי ושל אחרים, לפתח מקוריות ויצירתיות לדרגות אינסופיות, להעמיד התבוננות, ביון, בינה המביאות לתבונה ולתובנה, לחדד חשיבה ומהירות תגובה, למתן חיפזון, לשחרר שליטה, להניח לכל מה שהיום גלגל לפתחנו להמתין לפתרונו ביום הבא, לרפא כל מחלה, לפתור כל מורכבות, לחולל ניסים ונפלאות – ולא רק למכבים, אלא גם ובעיקר לנו.

צילום: pexels

איפה קונים כלי כזה?
האם היינו רוצים לרכוש כלי כזה? אם כן, כמה היינו מוכנים לשלם עבורו? כמה תחזוקה הוא היה דורש? כל כמה זמן היינו צריכים לרכוש גרסה מעודכנת או דור חדש?

הודעה אישית:
זכית!
ללא הגרלה, ללא תחרות, ללא מאמץ מיצדך, ללא עלות, באחריות מלאה למשך 1/3 מחייך! במשך מרבית שעות החשיכה. שלך ללא תנאים, בקלילות, אפילו בפיג׳מה או בלי…

תיקח?
תשמור ותנצור כאוצר יקר או תזלזל, תקלקל, תתרשל, תהרוס, תחבל ותשחק את המתנה המיוחדת, הכלי המופלא, ההזדמנות שעלולה לחמוק כמעט ללא שוב?

צילום: pexels

האם אפשר לתקן שינה פגומה?
לרוב כן. יש את הדרך הקצרה – טיפול תרופתי. לרוב עוזר. לחלק יש התרגלות ואז יש צורך להעלות מינון או להחליף. יש את הדרך המתונה הטבעית – של שינוי הרגלי חיים ושינה מהיסוד. הדרך השלישית מומלצת. לשלב בין שתי השיטות וקודם כל לישון. גם עם טיפול תרופתי. בהמשך לתרגל שינוי הדרגתי או מיידי, תלוי במצב, של הרגלי חיים המונעים שינה. זהו תהליך אימון שיש לבחור בו. במידה ובחרת – יש לכתוב מייל בצירוף שם מלא ומספר טלפון נייד ולשלוח ל- goldensleep21@gmail.com  ואתקשר לתאם שיחת ייעוץ.
שנה אזרחית טובה,
שינה רצופה וחלומות פז

הוספת תגובה

הוספת תגובה