עמוד הבית » נס השינה הרצופה – אפשרי גם בחנוכה

נס השינה הרצופה – אפשרי גם בחנוכה

צילום: pexels
הלילה הארוך ביותר בשנה

כשהלילות ארוכים יותר מהימים, נעשה גשום וקפוא, רעמים וברקים ורוחות צוננות המכרבלות את רוב בני האדם, בבית, בפינה חמה, עם מאכלים חמים וטעימים, למקלחת חמה, למיטה עם שמיכת פוך וכריות נוחות. הכל כמו קופא מבחוץ, מפשיר ומתחמם מבפנים. גם חיות הבית מצמצמות פעילות וחלק מחיות הבר פשוט נכנסות לשנת חורף. זה טבעי לישון כשחשוך וקר.

זמן שינה:

כל הסתיו, נעשות הכנות רבות לקראת העונה המופלאה במיוחד. החושך שבחוץ מעצים את האור והחום שבבית, מספר על הערך העצום של היחד, האחווה, המשפחה, השבט, הקהילה – תחושת השייכות. גם האימונים לקראת שינה רצופה, יכולים להתחיל בכל זמן. יחד עם זאת, כדאי להגיע מאומנים היטב לחורף. אז המאמץ משתלם במיוחד.

צילום: pexels

איך מתאמנים לשינה רצופה?

זהו קולו של השכל הישר שאומר לנו שלא ניתן להפריד בין חושך לאור, בין יום ללילה, בין ערנות לשינה. אלו הם הפכים שלמעשה משלימים ומאזנים זה את זה בהרמוניה. יש חשיבות וצורך בכולם ובכל מצב מתרחשת פעילות, החיונית ביותר לגוף על כל מערכותיו הנראות והבלתי נראות. התחלת שינה רצופה מתחילה בערנות מודעת, מושכלת ויישומית, באשר למשמעותה להמשך היום ולשינה. התחלת ערנות רעננה ופוריה, מתחילה בשינה רצופה.

איפה מתחילים?

כולם יודעים שכאשר השינה לוקה בחסר, היום שלאחריה מורכב יותר. לעיתים על לילה אחד מאתגר אפשר להתגבר. אך מה אם מדובר בשבוע חסוך שינה? או בחודש, בשנה או אפילו בשנים? במהלך מפגשי הייעוץ שלי הכרתי אנשים רבים ושונים מאד. המכנה המשותף שלהם היה חוסר שינה מצטבר וכרוני. הסיבות של כל אחת ואחד היו שונות ומגוונות. השורשים של הסיבות, עמוקים ומגיעים לפעמים לשנות הילדות הרחוקות, לטראומות, חלק מהסיבות מתמשכות מאד, חלקן הן הצטברות של הרגלים שאינם מקדמים שינה ומערבבים בין פעילויות יומיום להתנהגות המותאמת לשינה. הרבה מהם נוטלים תרופות לשינה אך לא מטפלים בסיבות ולכן נותרים תלויים בפתרונות כימיים. כל מי שהשינה היא לא מובנת מאליה עבורו – יודע עד כמה היא נס גלוי ומשמעותי לבריאות ולאיכות החיים במיטבם.

צילום: pexels

ערכו של חופש הבחירה:

ה"אני מאמין שלי" כולל בתוכו מקום רב למתנה ייחודית אנושית זו. זהו נס בפני עצמו. כל אדם נולד עם זכות בחירה חופשית הכוללת בתוכה גם אחריות גדולה ומאד אישית לטפל בחיים שלנו בכוחות עצמנו. יחד עם זאת יש לכולנו צורך בתמיכה, ייעוץ והכוונה, מתן ידע ולמידה מתמשכת באשר למה שנכון, מתאים ומדויק עבורנו. זה אף פעם לא יהיה זהה לאדם אחר. לפיכך, ניתן לפנות לייעוץ באמצעות השארת פרטים אישים כמו: שם פרטי, שם משפחה ומספר טלפון נייד. יש לשלוח אותם לכתובת המייל:

Goldensleep21@gmail.com או להשאיר הודעת ווטסאפ במספר: 05252112644 עם אותם הפרטים. אתקשר אליכם בהקדם לתיאום שיחת ייעוץ. בחנוכה הזה אתם לא לבד בלילות לבנים וארוכים מדי. תבחרו לחולל את הנס בחייכם, אם אתם או מי מיקירי לבכם מתמודד עם מורכבות שינה כזו או אחרת.

 "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן":

ביחד ניתן להתגבר על ימים שחורים ולילות לבנים, להפוך אותם לטובתנו, אתם לא לבד. פנו לייעוץ כעת, אולי זה ישתנה לטובה. אם לא פונים שזה בטוח לא משתנה. אם פונים – הסיכוי עולה. נס השינה הרצופה יכול להתרחש אצלך בפעולה אחת פשוטה. ליצור קשר.

שינה רצופה וחלומות פז