עמוד הבית » יחס הזהב של חיים הרמוניים – גרסת שינה רצופה

יחס הזהב של חיים הרמוניים – גרסת שינה רצופה

צילום:pexels
מהו יחס הזהב? יחס הזהב נחשב לפרופורציה שמתקיימת בכל מה שנמצא סביבנו. באמנות: ציור, פיסול, צילום, מוזיקה, אדריכלות, גיאומטריה, בטבע, בגוף האדם ועוד. למעשה כל דבר שנראה לנו מושא של יופי אסתטיקה והרמוניה מקסימליים – ימצא בו יחס הזהב. היחס מדבר בקירוב, על יחס של שליש מול שני שליש.

מהו יחס הזהב בחיי אדם?

אם ניקח יממה בחיי אדם  = 24 שעות – נגלה ששליש ממנה = 8 שעות – מוקדשות לשינה וחוסר מודעות, או מודעות הפונה כלפי פנים ושני שליש ממנה מוקדשות לערנות ופעילות מודעת כלפי חוץ. יש משפט הפוך ומקסים של קארל יונג שאומר כך: "מי שמסתכל החוצה – חולם, מי שמסתכל פנימה – ער". הרגילו אותנו לחשוב שהפכים מתנגדים אלה לאלה, אך בעולם האמיתי הם משלימים זה את זה כמו יינג ויאנג. הם למעשה בלתי נפרדים ותומכים זה בקיומו של זה.

מהי גירסת "שינה רצופה"?

שיטת "שינה רצופה" – מאפשרת לאנשים המבקשים סיוע, ייעוץ וכלים בהתמודדות עם מורכבויות שינה מסוגים שונים – לחזור להרמוניה הטבעית כפי שהיא אמורה להיות – שבה יש הכרה בחיוניות ובמשמעות של בין 7 ל – 9 שעות שינה רצופה – כל לילה – כל הלילה. חזרה לאיזון המתוכנת בנו משחר בריאתנו – מחזירה לאדם את עצמו, יכולותיו, בריאותו, תפקודי למידה, יכולת הכלה, מערכות יחסים ושמחת חיים בדרך שקשה אפילו להעריך עד כמה.

צילום:pexels

האם יש אנשים שכבר הצליחו בשיטת "שינה רצופה"?

בהחלט! א., חוזרת בתשובה, גרושה ואם לשמונה ילדים, שאחד מהם עם צרכים מיוחדים, עובדת במשרה מלאה ואז חוזרת לעוד משרה בבית עד השעות הקטנות, סיפרה כי היא מתעוררת בלילה להעמיד עוד מכונת כביסה או להכין בצק למחר או להשרות קיטניות או להתחיל בישולים כדי שיהיה לכל משפחתה המבורכת בית נקי, אוכל טרי יום יום ובגדים נקים ומצעים ומגבות ועוד. במשך שנים היא פשוט ויתרה על שעות השינה שלה כדי לטפל במשפחתה. הגיעה לקבוצה שעבדה איתי ושמעה על חשיבות השינה הרצופה. החליטה באותו יום שהיא משנה סדרי עולם בחייה. הוציאה מכשירים חשמליים וטלפונים מחדרי השינה, התחילה לחלק תפקידים לילדיה הגדולים לעזור לה והחליטה ללכת לישון מוקדם ולא לקום באמצע הלילה למשימות שונות. למחרת הגיעה לקבוצה בעיניים נוצצות ועם כמות מרץ אינסופית. שאלה אותי: "תגידי, ככה מרגישים אחרי שינה רצופה? מה זה הוואוו הזה? איך פספסתי כל השנים?". חייה השתנו לטובה ברגע אחד. אח"כ היא סיפרה לכל משפחתה מה לעשות וגיסתה – סכרתית קשה בכסא גלגלים – החלה לישון טוב יותר ולאחר זמן א. סיפרה לי שמצבה של הגיסה השתפר והרופא החל להוריד לה כדורי אינסולין.

בקבוצה אחרת, גבר סיפר רק אחרי 3 חודשים, שהוא הקשיב ויישם כל מה שהמלצתי – הוא שיפר שינה באופן הדרגתי – לא מייד והבונוס, הכי גדול שלו היה גמילה מהצורך בסמים (לא ידעתי שהיה מכור) ויחסיו עם בתו השתפרו לאין שיעור.

איש עסקים בכיר, שבמשך שנים לא ישן יותר מ – 3 שעות בלילה וגם הן בעזרת כדורים שלא עזרו, פנה בדחיפות לעזרה. לדבריו היה מוכן לעשות כל מה שאני אגיד לו. לאחר שעתיים של שיחת אבחון הוא יישם מיידית, כבר באותו לילה הלך לישון ללא כדורים באופן טבעי והפתיע את עצמו. 7 שעות שינה רצופה בלי התעוררויות באמצע כמו קודם. התקשר בבוקר לספר. ביקשתי המלצה ולא חזר אלי 3 חודשים. בסופם שלח סרטון המלצה. שאלתי מה עיכב אותו? "חשבתי שזה רק הצלחה של מתחילים. עכשיו אני יודע שזה מחזיק מעמד כבר 3 חודשים וזה כבר שלי. תודה".

מה עושים כדי לחזור לחיים הרמוניים?

פונים לבקש עזרה. אלו הן רק 3 דוגמאות מתוך רבות, של אנשים אחרים ששינו את חייהם מקצה לקצה בעזרת שיטת "שינה רצופה". הפניה נעשית בקלות בכתיבת מייל שכותרתו "אני רוצה שינה רצופה" – למייל goldensleep21@gmail.com  – נעה תיצור איתכם קשר ותתאם שיחת היכרות והתאמה.