עמוד הבית » מה צריכה ש(י)נה טובה כדי להיות שינה רצופה?

מה צריכה ש(י)נה טובה כדי להיות שינה רצופה?

צילום:pixabay
שינה רצופה: היא המרכיב הלא מודע של שנה טובה. כדי שהשנה תהיה באמת טובה עליה לאפשר קודם כל את הבריאות במיטבה. כמו שנוהגים לומר "השאר זה בונוס". זה אכן מדויק.

מערכות יחסים, קריירה, לימודים, נהיגה בטוחה, קשב וריכוז, יכולת הכלה ועוד המון מרכיבי חיים חיוניים. כולם יכולים לעמוד בזכות עצמם, אך למרבה הצער, מחקרים רבים מוכיחים כי הבריאות הפיזית והנפשית וכל אלה שלעיל, נפגעים חלקית או אנושות בהעדר שינה רצופה.

הקסם מתחולל:

ברגע שהשינה מסתדרת, מתייצבת והופכת רגועה ורצופה. במצב זה, השינה מטעינה שוב את המצברים המדולדלים, יכולה לחדש רקמות שלא הצליחו להתחדש בהעדר שינה מספקת. הסדר מתחיל בהדרגה לחזור לקדמותו ולמצבו התקין.

הייתי רוצה להיות קצת פסימית:

למרות שאני אופטימית כרונית, ולספר שהדברים קורים בהדרגה ולא ביום אחד או ברגע אחד. זה נכון כי ככה הרגילו אותנו לחשוב, להאמין ואנחנו לא ערים לאפשרויות אחרות. יותר מדי טוב מכדי להיות נכון. אני מסכימה. תמיד תהיו קצת פסימיים זה מגן עלינו מאכזבות – אך תשאירו מקום קטן בלב לאמונה ובעיקר לקסם.

צילום: pixabay

ההפתעה:

החיים הפתיעו גם אותי. לחיים יש דרך לצחוק איתנו בקול גדול. יש לי מטופלים שהפתיעו גם את עצמם ולאחר שיחת אבחון וייעוץ של שעתיים, שנים של חוסר שינה וכדורים שלא עזרו, הכל חזר לקדמותו, באותו לילה ראשון. אפילו אותם מטופלים לא האמינו ולכן סיפרו לי על כך רק לאחר מספר חודשים. רק כשהיו בטוחים שהשינוי יציב והתוצאות בחיים ניכרות לאין שיעור. זה נכון לילדים ולמבוגרים כאחד.

צילום: pixabay

ההמלצה:

לכן, ההמלצה שלי לשנה החדשה – שימו לב לשינה שלכם, שפרו אותה. כל מה שאנחנו שמים אליו לב משתפר. שמתם לב לתופעה מעניינת זו? הגוף שלנו – בדיוק כמונו – זקוק לשימת ליבנו המלאה, לאהבה, עידוד ופירגון. לאמונה בהצלחה העתידית, ב"אני העתידי" המיטבי. זה נכון לכל תחום בחיים. נסו ותצליחו.

במידה ובחרתם להשקיע ולצ׳פר את עצמכם בשינה רצופה, שאיננה מותרות כלל – פשוט צרו קשר למייל:Goldensleep21@gmail.com

מה יקרה לאחר פנייתכם:

תשאירו בבקשה את מספר הטלפון הנייד שלכם כדי שאוכל לחזור אליכם. נעה תתאם עבורכם שיחה אישית איתי ונתקדם משם ביחד.

נ.ב.

מיד עם פרוץ "אחרי החגים", תפתח שוב הזדמנות להצטרף לתכנית הליווי המשולבת בקורס דיגיטלי וייעוץ אישי – 12 שיחות של פעם בשבוע. לבקשת הצטרפות יש לשלוח מייל שכותרתו "אני רוצה ליווי אישי" וכמו למעלה – השאירו טלפון נייד ונעה תתקשר אליכם.