עמוד הבית » מה המשותף בינך לבין ג'ניפר אניסטון?

מה המשותף בינך לבין ג'ניפר אניסטון?

צילום:pexels
חג שני של פסח: כאן אצלנו בארצנו הקטנה, פקקים בכל פינה, מהומות בהר הבית, שדה התעופה מלא באנשים שיוצאים, כאילו זו יציאת מצרים. כבר לא בחדשות כמעט - מלחמה, עדיין, בין רוסיה לאוקראינה, העולם עוד לא למד

כאילו הקורונה, שהביאה איתה שקט בהתחלה, נדחקה הצידה ברגע אחד וכולם כאיש אחד עלו בהמוניהם על המטוסים כדי לחזור לתחושת חירות אחרת, שנשללה מאיתנו כמעט בשנתיים האחרונות, החירות לטוס מפה.

הקושיה העדכנית: איפה ישנים הלילה הזה?

במיטה בבית או בשדה תעופה זה או אחר, אי שם בעולם. טיסות שהתעכבו, תקלות, תיקונים, תודה לאל שגילו בזמן. הילדים בוכים, קשה לישון במטוס. קשה לישון לא במיטה הפרטית, כך מספרים לקוחותיי שחזרו מחו"ל. ג'ט לג ושיבושים בכל השעונים הביולוגיים, יום ולילה, חושך ואור, הכל משתבש.

צילום:pexels

איך זה קשור לג'ניפר אניסטון?

האישה היפהפייה והנפלאה הזאת, הודתה לאחרונה כי היא סובלת מאינסומניה – נדודי שינה – שהחלו מגיל 30. היא בת 53 כיום. היא מודה בראיון כי בהתחלה זה לא היה כל כך מפריע לתפקוד שלה ולא התייחסה לקושי הזה ברצינות ומעולם לא טיפלה בכך. כמעט ברור מאליו ששחקנים מבוקשים כמוה, לא ישנים בשנים בהן הם מצלמים הרבה סרטים בהשתתפותם ובעיקר בכיכובם. הם תלויים בלוח הזמנים של הבמאי והצלם. לפעמים בלילה מצלמים כך שיראה אור יום. כל יום צילום, בימוי והפקה הוא יקר ולכן מנסים לצלם גם בלילה ללא התחשבות בשעות.

צילום:pexels

איך זה קשור אליך?

אפשר לראות כי גם אם את סלב ידועה, יתכן שיהיו לך מורכבויות שינה, שמתפתחות באופן זוחל ומצטבר. התהילה, לעיתים קרובות, יוצרת סטרס גבוה והצורך לעמוד בדרישות ובציפיות גבוהות והכל מול עיני המצלמה, גובים לא אחת מחיר יקר. למעשה כל מצבי הבריאות השונים אינם מדלגים על אנשים עקב מעמדם או הישגיהם. מהבחינה הזו סלבס הם אנשים בדיוק כמו כל אחד מאתנו. רמת הסטרס עולה ככל שיש תהילה וחשיפה גבוהה יותר.

צילום: pexels

גם לך, כמו לג'ניפר היקרה וכמו לאנשים רבים, שאינם סלב, לעיתים יש דאגות המדירות שינה מעיניהם. הקושי להירדם, או להישאר ערה כל הלילה ולהיות ברמת ביצוע מקסימלית למרות העייפות, בוודאי יוצרים שחיקה. לאחר 20 שנה המצב עלול להיות בעל השלכות לתחומי חיים רבים.

סלב או לא, איך חוזרים לשינה רצופה?

עדיף לא לחכות 20 שנה וללחוץ עכשיו כאן ולהירשם עם שם מלא ומספר טלפון נייד, לשיחת מיפוי שינה ותכנית אישית לחזרה לשינה רצופה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה