עמוד הבית » קופסת הפתעה קייצית לקיץ בריא וזוהר

קופסת הפתעה קייצית לקיץ בריא וזוהר

מארז פתוח של הקופסת ההפתעות צילום ערוגות
מי לא אוהבת הפתעות? אנחנו רוצות להכיר לכן את ה Wellness BOX

השקת קופסת ההפתעות של מותג הקוסמטי הטבעי ערוגות. הקופסה מכילה הפתעות מהטבע, מוצרים שנבחרו בקפידה לאחר חשיבה,לתת מענה לכל אחת ואחת המוצרים מכילים טבע טהור ואיכותי.

הקופסה מכילה 8-9 מוצרים שווים לטיפוח הגוף והנפש, מוצרים בגודל מלא שמתאימים לכל סוגי העור\שיער.ובנוסף, בקופסא תוכלו למצוא מוצר חדש שישווק באופן בלעדי רק בקופסה זוהי הפתעה עבורכן.

קופסת ההפתעות קייצית צילום ערוגות

מה בקופסא:

מגבת – בוקר טוב מתחיל בשטיפת פנים קלילה וייבוש עם מגבת איכותית וסטרילית.

דאודורנט רול– דאודורנט רול לריח טוב וניקיון מתמשך. הדאודורנט שלנו מרוכז ויעיל במיוחד. מכיל חומרים טבעיים ובריאים בלבד המזינים את העור ושומרים על עור יבש ורענן לאורך זמן. אקסטרקט אלוורה אורגני, חמאת שיאה להזנת העור, שמנים אתריים לעור בריא ומאוזן בריח נעים. הדאודורנט שלנו עשיר באבץ מינרל טבעי המאזן את ריח הגוף. מומלץ במיוחד לבעלי עור רגיש – מאזן את העור בעזרת צמחי מרפא ושמנים אתריים. מזין ומשאיר עור בריא רענן ונקי.

קרם הגנה לפנים – רק עוד דבר אחד לפני היציאה לשמש -קרם הגנה לפנים עם מקדם הגנה 30SPF . לכבוד הקיץ הישראלי רקחנו עבורכם מוצר מנצח לשמירה על עור הפנים, למניעת פיגמנטציה כתמי שמש קמטים ונזקים אחרים הנובעים מחשיפה לשמש. הקרם שלנו יכול להחליף את קרם הפנים בתקופת הקיץ! הוא נספג בקלות, בניחוח עדין ומרענן, מזין את העור ומגן עליך.חשוב מאוד להקפיד למרוח כל בוקר ולחדש כל שעתיים בממוצע.

שפתון – מוצר חובה לשים בתיק, שפתון טבעי אורגני איכותי שאינו יוצר תלות ויובש תמידי,שפתון שהוא תרכיז צמחי מרפא- מזין ומעשיר את השפתיים בלחות,
לשיקום וחידוש שפתיים יבשות או סדוקות, מרפא מזין ומשאיר לחות נעימה ושפתיים מלאות בניחוח ורדים

סבון פילינג לגוף – אין כמו מקלחת טובה בסוף יום עם סבון פילינג שיצור לכם תחושה של ספא. סבון פילינג טבעי לחוויית רחצה מושלמת. הסבון שלנו מכיל גרגירי פילינג עדינים העשויים מזרעי משמש לניקוי עמוק של העור, הזנה וחידוש תאים. הסבון מועשר באלוורה שמעניקה לחות והזנה, שמן קיק לטיפול וטיפוח העור וחומצה היאלורונית לרכות וברק של העור. תמציות צמחים ושמנים ארומטיים שיעניקו לעורך מראה מלא חיים, עשיר בלחות ומטופח. סבון פילינג טבעי וייחודי שיחזיר את האור לעורך.

סרום ויטמין C – סרום הבהרה לפיגמנטציה. הדרך הטבעית והאפקטיבית לפנים חלקות בהירות ומאוזנות, מושלם לטיפול  בפיגמנטציה הורמונלית וסביבתית! הסרום מכיל תמציות הדרים פעילות, קומפלקס אנזימים וויטמינים- ויטמין E , וויטמין C טבעי (לא נגזרת סינתטית!) ותמציות ארומטיות להבהרה מיצוק וחיזוק העור רצוי  להקפיד ולמרוח את הסרום על כל הפנים לפחות למשך כחודש, פעמיים-שלוש בשבוע כדי לראות את השיפור והשינוי משמעותי. בשעות הערב בלבד כלומר אחרי שטיפת הפנים לעסות היטב לתוך העור.

כרית עיניים כרית מרגיעה לעיניים ולנפש מבד כותנה.מסייעת בהפגת מתחים ומשפרת מצב רוח.מקלה על כאבי ראש, מגרנות, עייפות ומסייעת להירדם בלילה. קחי לך הפסקה קצרה להרגעות, טפטפי מספר טיפות של שמן אתרי לבנדר על הכרית ושימי על העיניים.

שמן אתרי לבנדר –  מתאים לשחרור מתחים, הפחתת לחץ ושיפור מצב הרוח. הלבנדר מרגיע את הנפש ומאזן רגשית.יש לטפטף מספר טיפות על כרית העיניים בכדי להירדם בקלות ולהרגיע את הגוף והנפש.

הקופסא יוצאת במהדורה מיוחדת וחד פעמית במחיר השקה של 249 ש”ח במקום 500 ש"ח

לינק לאתר ערוגות: https://www.habosem.com/

נסיינית המערכת: לכבוד הקיץ מותג הקוסמטי ערוגות יצא בקופסת מוצרי טיפוח לגוף ולפנים הכולל דף הסבר על המוצרים ושימושם ביום יום בכדי ליצור זוהר ובריאות הגוף והנפש.  כל תכשירים עברו חשיבה ונמצאו בעל ערך וחשיבות לימי הקיץ החמים מעתה קיים עבורך מארז טבעי המכיל את הדברים החשובים ביותר עבורך. המוצרים טבעיים בעלי ניחוחות ארומטיים ותחושה של ספא מפנק המספק רוגע שלווה וניקיון.

הוספת תגובה

הוספת תגובה