עמוד הבית » מהי המהות המרפאה – שיכולה להחזיר שינה רצופה?

מהי המהות המרפאה – שיכולה להחזיר שינה רצופה?

צילום unsplash
או האם קיים מקל קסם שמביא שינה רצופה ברגע אחד?

יש לך תשובה?

כן. יש מהות כזו. למעשה יש הרבה מהויות כאלה ועבור כל אחד זו יכולה להיות מהות אחרת. מה שקובע את קיומו של מקל הקסם זה האדם עצמו. כל אדם יוצר לעצמו בלא יודעין, מקל קסם לכל משאלות לבו.

מה?!

כן. נשמע בדיוני. זה באמת נשמע ככה, אך זה אמיתי. מה שיוצר את ההבדל היא הידיעה שזה כך. מקל הקסם הוא האדם עצמו. כל אחד מאיתנו הוא "מקל" כזה ביחס לעצמו וביחס לכל מה שסובב אותו. כאשר נתבונן על עצמנו לא כמובן מאליו אלא כנס שמתרחש מדי יום, מדי שעה, מדי דקה ומדי שניה, הדרך שבה נתהלך בעולם – תחולל ניסים אדירים בנו ובכל מי ומה שנמצא מסביבנו.

צילום unsplash

מה בעצם את אומרת?

אני אומרת שאם נעצור לרגע, ננשום עמוק, נתמקד בנס החיים, התלויים בכל נשימה ובכל פעימת לב, נרגיש הכרת תודה עמוקה ומרגיעה, שהכל טוב, הכל לטובה, הכל לטובתנו הגבוהה ביותר.

בעולמנו כיום התרגלנו שהכל קל, מידי, פשוט, נגיש, נטול מאמץ. הקפה – אינסטנט, הכל כמעט מוכן מראש, רובוט ששואב אבק ושוטף את הרצפה… יש לי חברות שפשוט סוגדות לו. אופס… הוא לא עושה חלונות, ארונות ושירותים. הנה רעיון לסטרטאפ למי שרוצה.

איך זה פועל על השינה?

השבוע כתב לי בחור צעיר שמאז שהחל לומר "שמע שעל המיטה" – כל מורכבויות השינה שהיו לו נעלמו. הדרך יכולה להיות מגוונת. מי שלא בעניין הדת, יכול פשוט לנשום עמוק לפני השינה ולספור הצלחות, לכתוב לפני השינה במחברת מיוחדת, לכתוב יומן תודות, לערוך מעין מדיטציה או הגות פנימית. לצורך זה יש מחברת "כל מכילה" וגם קובץ אודיו הכנה לשינה רצופה מיוחדים בארסנל הכלים הרחב של שינה רצופה.

במאמר קודם ציינתי מהות קסומה נוספת שנקראת אמון.

יש לך אולי עוד משהו כדי לעזור יותר?

כן, במהלך השבועות הבאים ואל תוך השנה החדשה יהיה לייב יום יומי שיעסוק במורכבות שינה אחת וכן וובינרים בשעות שונות, לבחירה אישית. להרשם כאן לקבוצת הווטסאפ של "שינה רצופה" ולהיות עם היד על הדופק של כל המתנות היומיומיות, השבועיות והתקופתיות.

שנה טובה ושינה רצופה.