עמוד הבית » שינוי לא יבוא אם אנחנו נחכה לאדם אחר או זמן אחר

שינוי לא יבוא אם אנחנו נחכה לאדם אחר או זמן אחר

צילום: קנבה
אנחנו האדם שחיכינו לו, אנחנו השינוי שאנחנו מחפשים, למדתי את זה על בשרי ולומדת עדיין כל פעם מחדש וזה הוכיח עצמו בצורה הכי מדייקת שיש.כמה פעמים קרה לכם שרציתם לשנות משהו בחייכם וזה פשוט לא קרה ?

שאתם יודעים שצעד כלשהו חייב לקרות אבל אתם תוהים איך עושים אותו? מאיפה מתחילים?  ולפעמים מרוב עומס, לחץ, פחד, ועוד מיליון רגשות מעורבים אתם משתתקים ופשוט חיים ככה כי לא יודעים איך ומאיפה להתחיל ? בשטיחי החיים, חוטי השינוי שזורים בצורה מורכבת, המנחים אותנו לקראת גילוי עצמי וצמיחה, החיים הם מסע עשיר ברגעים של חוסר ודאות, אומץ ושינוי, שבו הדי הקול הפנימי שלנו מובילים אותנו לקראת התחלות חדשות והכרויות עמוקות.

כאשר אנו עומדים בצומת של החלטה, מתברר ששינוי אינו כוח פסיבי הממתין לאימות חיצוני או לתזמון מושלם, במקום זאת, זוהי השתקפות של האתגרים שמהווים שיעורים שמגיעים ללמד אותנו דברים חשובים, ומהווים תזכורת לכך שאנו האדריכלים של גורלנו. ההבנה הזו, על אף שהיא מרתיעה, מכילה את המפתח לפתיחת עולם של אפשרויות ולאמץ את מלוא הפוטנציאל שלנו.

צילום: קנבה

 

>>> טעימות וסיפורים מאחורי האוכל: רוח חדשה ומרתקת בכפרים הדרוזים

האם אי פעם הרגשתם את הרצון לעורר שינוי בחייכם, רק כדי להיפגש עם גל של אינרציה? הכמיהה לטרנספורמציה נמשכת, אך הדרך קדימה נותרה מעורפלת על ידי ספקות ופחדים. ברגעים אלה של היסוס, חיוני להכיר בכוח שטמון בתוכנו על מנת ליזום שינוי, לעשות את הצעד הראשון לקראת מחר בהיר יותר. המסע לעבר גילוי עצמי אינו חף מאתגרים. הדרך שלפנינו עשויה להיות רצופה מכשולים, אי ודאות וספק עצמי. עם זאת, ברגעים אלה של צמתי בחירה והתחלות חדשות, אנו מוצאים את הכוח האמיתי שלנו, את הנחישות הבלתי מעורערת שלנו לדחוף קדימה למרות אינספור סיכויים לאי הצלחה או אי מימוש הנערמים נגדנו.

זה טבעי לחפש מפלט במוכר, להיאחז ברשת הביטחון של תירוצים וגורמים חיצוניים הפוטרים אותנו מאחריות. עם זאת, התקדמות אמיתית דורשת שנתעמת חזיתית עם הפחדים שלנו, ונהפוך אותם לזרזים לצמיחה וחוסן. על ידי אימוץ אי נוחות ואי ודאות, אנו סוללים את הדרך לשינוי והעצמה אישית עמוקה.

צילום: קנבה

 

בתוך המהומה של השינוי, חיוני להכיר ולכבד את קשת הרגשות המלווים את המסע הזה. הרשו לעצמכם להרגיש עייפות, לחפש בהירות בתוך הכאוס, להזיל דמעות של שחרור, ולהטיל ספק בדרך שלפניכם אבל זכרו כל הזמן לתחום בזמן כל רגש שמנמיך ומעכב את ההתקדמות שלכם ולהתמקד ברגש שמצמיח ומפתח, חשוב לדעת שכל רגש משמש כנקודת הדרכה, המובילה אותנו להבנה עמוקה יותר של עצמנו ושל שאיפותינו.

במסע הזה של גילוי עצמי, אין מפת דרכים או מצפן חסין תקלות כדי לנווט בשטח קדימה. זהו מסע המונחה על ידי אמונה, מוטיבציה, אינטואיציה, אומץ, סבלנות ותשומת לב. על ידי הקשבה ללחישות הלב שלנו, אנו פותחים מאגר של חוכמה פנימית שמניעה אותנו קדימה, גם ברגעים של חוסר ודאות. אמצו את כוחה של אהבה עצמית כמגדלור של אור בתוך החושך, המאיר את הדרך לעבר אושר, הגשמה ומימוש עצמי. הכרת תודה על השפע בחיינו משמשת כמעיין של כוח, מטפחת את רוחנו ומחזקת את הנחישות שלנו להתגבר על אתגרים.

צילום: קנבה

 

לסיכום, מסע הגילוי והצמיחה העצמי הוא עדות לחוסן הרוח האנושית, עדות ליכולת שלנו לשינוי והתחדשות. על ידי אימוץ השינוי בזרועות פתוחות, על ידי התמודדות עם הפחדים שלנו באומץ ובנחישות, אנו סוללים את הדרך לעתיד מלא באפשרויות והבטחות. מי ייתן ונצא למסע הזה בלב פתוח ובאמונה בלתי מעורערת, תוך אמון ביכולתנו לנווט את רוחות השינוי ולצאת חזקים, חכמים יותר ומחוברים יותר עם האני האמיתי שלנו.

מאת נירית ארטין- מנטורית מנטלית, משקפת מסרים, תופרת מילים ומרפאה בצבעים ובדים.
Body Speech & Mind
052-3694018
אהבת אדם 64 כפר יונה
מייל: niritertin@gmail.com