עמוד הבית » גם בחגים לא שוכחים להתמגן מפני השמש

גם בחגים לא שוכחים להתמגן מפני השמש

אולטרסול ספקטרום צילום יעל האן
תקופה החגים אשר בפתח מבשרת את בואה של עונת הסתיו. יחד איתה מורגש מזג אוויר יותר קריר ונעים. רבים יצאו בחגים לטיול בארץ או נופש בחו"ל ביחד עם המשפחה או לבד.

בעת הזו חשוב לדעת שקרני השמש עדיין מסוכנות לעור הגוף. השמש כבר לא לוהטת כמו בחודשים יולי-אוגוסט, אך היא עדיין איתנו ועדיין מזיקה. אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על עצמינו ועל ילדינו?

מומלץ ללבוש בגדים ארוכים כאשר נמצאים בחשיפה ממושכת בשמש, שתו הרבה מים וחבשו כובע. הקפידו למרוח קרם הגנה משמש על האזורים החשופים: ידיים, צוואר, פנים, רגליים ואם אתם בים או בבריכה, כמובן שעל כל הגוף.

סדרת אולטרסול מבית ד"ר פישר הינה סדרת תכשירי ההגנה משמש המקיפה והמגוונת ביותר, המעניקה הגנה גבוהה ורחבה (UVA&UVB). הסדרה מותאמת לכל סוגי העור, לכל גיל, ולכל ימות השנה.

לכל מקום אליו תצאו במהלך החגים, קחו איתכם בתיק:

  • למבוגרים – אולטרסול: תכשירי הסדרה הינם היפואלרגנים ומעניקים הגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת SPF30 ,50, 50+) UVB) ומקרינת UVA, מומלצים ומאושרים ע"י האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור ועל-ידי רופאי העור בישראל. בסדרה מגוון רחב של מקדמי הגנה: +SPF30 ,SPF50 ,SPF50. ניתן להשיג במגוון אפליקציות לנוחות שימוש מרבית: תחליב, ספריי, קרם פנים ושמן.
  • לילדים – אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה מיוחדת לילדים, המותאמת במיוחד לעורם העדין ומציעה מגוון רחב של תכשירים ייחודיים. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש.
  • לתינוקות – אולטרסול בייבי: סדרת תכשירי הגנה משמש שפותחה במיוחד על מנת לשמור על בריאות התינוקות שלנו היום וגם בעתיד. מכילה 100% מסנני שמש טבעיים בשילוב קומפלקס שמנים טבעיים: שיבולת שועל, קלנדולה, קמומילה ואלוורה, המסייעים בהוספת לחות ושמירה על בריאות העור, והופכים את התכשירים למותאמים ביותר לתינוקך. הסדרה כוללת מגוון רחב של מקדמי הגנה גבוהים: SPF50 ,SPF32.
  • עושים ספורט? אולטרסול ספורט מקס: סדרת תכשירי הגנה משמש המותאמת במיוחד לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות ספורטיבית מחוץ לבית: התכשירים מכילים פורמולה חדשנית וייחודית בטכנולוגיה מתקדמת להגנה גבוהה ורחבה מפני קרינת השמש, אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות ובקלות, אינם גורמים לגירוי בעיניים, בעלי עמידות בזיעה ובמים, בעלי ניחוח נעים ומרענן.
  • נכנסים למים? אולטסרול עור רטוב: סדרת תרסיסים רציפים בעלת טכנולוגיה המאפשרת הגנה על עור רטוב מיד עם היציאה מהמים. הפורמולות הייחודיות ופורצות הדרך של אולטרסול לעור רטוב מעניקות הגנה גבוהה, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50) UVB ו-SPF30) ומקרינת UVA, מכילות קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, להגנה מפני רדיקלים חופשיים. הפורמולות הינן היפואלרגניות, עמידות מאוד במים, אינן מכילות פראבנים, אינן שמנוניות ומעניקות תחושת רעננות לעור.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה