עמוד הבית » הלילה השידור הראשון של מפעל הפיס באולפן חדש

הלילה השידור הראשון של מפעל הפיס באולפן חדש

בני דרייפוס נועה רוזין ירדן הראל עידו גרינברג צביקה פיליפס צילום: איקי מימון
מפעל הפיס ערך בתחילת השבוע אירוע השקה חגיגי של אולפן ההגרלות החדש של מפעל הפיס. האירוע התקיים בבית מפעל הפיס ברחוב הפטמן בת"א במעמד מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מפעל הפיס, מר צביקה פיליפס, ונבחרת מנחים חדשה להגרלות הלוטו ובהם: ירדן הראל, נועה רוזין ועידו גרינברג.

בתחילת שנת 2021 התקבלה החלטה לשדרג את האולפן המיתולוגי, שלמרות ערכו הנוסטלגי והמוכר, הגביל מאוד את יכולות ההפקה ואת אופן הנראות של ההגרלות. ההחלטה התקבלה לאחר לא מעט לבטים והשיקול שהכריע הוא הצורך באולם הגרלות שיענה על הצרכים של אולפן שידור דינמי, מותאם לאולפני השידור החדישים, הן ברמת הצילום והן ברמת הטכנולוגיה המעודכנת. העבודות על שדרוג האולם נמשכו כחודשיים ועל מנת לשמר את רצף שידורי ההגרלות, כולן בוצעו  באולפן הגיבוי חלופי.

השידור הראשון והחגיגי של הגרלת הלוטו מהאולפן החדש, יתקיים הלילה, יום שלישי (18/1/2022) בשעה 23:15, ויועבר בשידור ישיר בערוץ רשת 13, בנקודות המכירה, באתר האינטרנט וביישומן הרשמי של מפעל הפיס. החל מיום רביעי (19/1/2022), כל ההגרלות היומיות של מפעל הפיס יצולמו וישודרו מהאולפן החדש.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס' אמר באירוע: "אני מברך את חטיבת השיווק של מפעל הפיס על עבודה מאומצת ומקצועית שבזכותה אנחנו משיקים כאן היום אולפן שידור חדשני ומתקדם שעומד בשורה אחת עם אולפני השידור המתקדמים בישראל הן מבחינת הדינמיות שלו והן מבחינת טכנולוגית. מפעל הפיס עשה קפיצה אדירה בשנים האחרונות בכל הקשור לחדשנות – הן מבחינת שינוי דפוסי חשיבה ועד להשקעת משאבים רבים ברתימת היכולות והיזמות הטכנולוגית המופלאה שקיימת במדינת ישראל להשגת מטרות חברתיות, ולמען הקהילה והחברה הישראלית

תגיות