עמוד הבית » ישראל השיגה את הקריטריון לאוליפיאדת 2022

ישראל השיגה את הקריטריון לאוליפיאדת 2022

יבגני קרסנופולסקי והיילי קופס צילום: פרטי
המחליקים האולימפיים אלכסיי ביצ'נקו, יבגני קרסנופלסקי והצמד שלו היילי קופס, עברו את הקריטריון לאולימפיאדת החורף בבייג'ינג 2022.

המחליקים יבגני קרסנופולסקי(33) והיילי קופס (19) השיגו השבוע בתחרות שהתקיימה בגרמניה את הקריטריון למשחקי החורף האולימפיים שיהיו בפברואר 2022 בבייג'ינג.

יבגני והיילי השיגו 167.08 נקודות. על מנת להשיג את הקריטריון הם היו צריכים לסיים במקום הרביעי מבין הזוגות שהשתתפו. השניים עמדו במשימה אחרי עבודה אינטנסיבית עם המאמנת גלית חייט. עבור יבגני תהא זו הופעה שלישית במשחקי החורף האולימפיים.
המחליק האולימפי אלכסיי ביצ'נקו ישתתף גם הוא במשחקי החורף האולימפיים בבייג'ינג בהחלקה אמנותית לגברים, אחר שהשיג במרץ האחרון באליפות העולם בשבדיה, את הכרטיס עבור מדינת ישראל.

אלכסי ביצנקו צילום: ניר קידר

היכל הקרח ice peaks נותני החסות לנבחרת ישראל. ענף ההחלקה על הקרח מתפתח מאד בשנים האחרונות כשמשטח ההחלקה החצי אולימפי שבפארק פרס חולון. המשמש לאימוני מחליקים אמנותיים וקבוצות הוקי קרח מכל הארץ, המתחם מארח מדי שנה את אליפות ישראל בהחלקה אמנותית ואת המחליקים האולימפיים בהגיעם לתחרויות בינלאומיות מה שממצב את היכל הקרח  בחולון ובבאר שבע ice peaks כמרכז ספורט