עמוד הבית » שרה ג'סיקה פרקר,לובשת שמלה של משכית בשטיח אדום

שרה ג'סיקה פרקר,לובשת שמלה של משכית בשטיח אדום

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 05: Sarah Jessica Parker is seen on September 05, 2019 in New York City. (Photo by Nancy Rivera/Bauer-Griffin/GC Images)
מלכת הסטייל שרה ג'סיקה פרקר , לובשת שמלה של משכית לאירוע שטיח אדום שהתקיים בניו יורק . לפרמיירת ההצגה המדוברת בברודווי, " הארי פוטר והילד המקולל" שהתקיימה בטיים סקוור בניו יורק

שרה ג'סיקה פרקר סחפה את המברקים והנוכחים בשמלת מקסי בגוון סגול של בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל.  שרה לבשה  שמלה של המותג הנגיש של בית האופנה  M by Maskit.

התגובות הנרגשות מהשמלה לא איחרו לבוא מהדיילי מייל ומגזין Elle 

 שיתוף הפעולה נולד אחרי ביקורה בישראל ובבית האופנה שם התאהבה בבית האופנה ורכשה מספר פריטים שעוצבו עבורה במיוחד .

גם באינסטגרם שרה ג'סיקה פרקר מפרגנת לבית האופנה משכית כאשר עונה למגיבים ולמעריצים וכותבת :

"I got it from Maskit and I love it, I wish I had it in every color".

"I love the designer there, she is amazing".

שרה ג’סיקה פרקר, השראה מהלכת ביקרה בבית האופנה משכית בביקורה האחרון בישראל ובשקט האופייני לבית האופנה ולה לא תוקשר העניין אלא נשמר בסוד. עכשיו בהופעה פומבית משמעותית אנחנו רואים את שרה ג’סיקה פארקר לקוחת המותג ושגרירתו לובשת את אחד הפריטים שרכשה בבית האופנה.

מגזין ELLE :מכריז על צבעה של השמלה של משכית כצבע החם של העונה הקרובה!

"Surprised with a long purple dress, one of the colors that will set the trend this new season."

https://www.elle.com/es/star-style/noticias-famosos/a28854264/sarah-jessica-parker-musical-harry-potter-vestido-morado/#

ה Daily Mail מפרגנים לשמלה שלבשה לאירוע ועל התאמה מדויקת בין השמלה לבחירת גוון הצללית: "She looked gorgeous pairing her eye shadow to the color of her dress and wearing a nude lip".

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7434269/Sarah-Jessica-Parker-takes-Times-Square-Harry-Potter-Cursed-Child-Broadway-show.html

שרון טל: "שרה ג’סיקה פארקר או יותר נכון ״קארי בראדשו״ היא דמות שגדלתי עליה , בהיותי בגיל העשרה , עקבתי בהדיקות אחרי הסדרה וכמובן הסטייל המשובח והבלתי רגיל שלה, נחשפתי לאופנה גבוהה דרכה והבנתי את החשיבות של הבגדים שאנו לובשים ומה הם אומרים עלינו ואיך בעזרת אופנה היא השפיעה על כל כך הרבה נשים מסביב לעולם, ולכן המפגש איתה היה מבחינתי הגשמה של חלום, היא אישה מקסימה, צנועה, סקרנית, חזקה ומעל לכל מלאת סטייל.

אני כבר מחכה לראות אותה לובשת את שאר הפריטים ולעוד כמה הפתעות שיבואו…."

NEW YORK, NY – SEPTEMBER 05: Sarah Jessica Parker is seen on September 05, 2019 in New York City. (Photo by Nancy Rivera/Bauer-Griffin/GC Images)

 

 

הפריט: השמלה ששרה ג’סיקה פארקר לובשת הינה חלק מהקולקציה הבאה של בית האופנה עבור המותג הנגיש M by Maskit.

M by Maskit אוברול
צילום מאיר כהן
צילום אורית פניני

בית האופנה משכית הוא המקום המוביל לשמלות ערב במגוון עיצובים ושימושים דרך מותג האם משכית ודרך המותג הנגיש שלו אשר נמכר בחנויות המותג, בחו״ל או בבלעדיות בחנויות רזילי בארץ.

הוספת תגובה

הוספת תגובה