עמוד הבית » טיפוח שיער מתחיל במקצועיות בבית

טיפוח שיער מתחיל במקצועיות בבית

צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה את המותג Cabello מוצרי שיער מקצועיים , מותג השיער שמביא לכם את המספרה עד הבית, ומציע טיפוח ועיצוב לשיער בהשראת הטרנדים הבולטים בעולם.

המותג הספרדי Cabello שמשמעותו שיער, העונה באופן מדויק על צורכי השיער וזאת בעזרת פורמולות חדשניות שהם פרי פיתוח מעבדות המתמחות בתחום, הנגישות כעת לשימוש ביתי. מותג השיער החדש יציע 17 מוצרים שיימכרו ONLY AT סופר-פארם, ביניהם שמפו, מרכך, קרם לחות, מסיכה, סרום, שמן, מברשות שיער ועוד.

צילום: יחצ

למותג שלוש סדרות מובילות: סדרת המתולתלות המציעה שמפו המפ, מרכך, קרם לחות ומסיכה.

סדרה בשילוב קרטין לשיער מוחלק (או בשימוש קבוע של פן/מחליק) שכוללת שמפו, מרכך, סרום ומסכה

צילום: יחצ

מוצרים לשיער יבש, צבוע ופגום- סרום ושמן ארגן,

סדרת מוצרים לשיער עם גלייז – קרם לחות שמן ארגן וסרום, וקרם לחות עשיר עם לחות מוגברת.

המותג יציע שני סוגים של מברשות מקצועיות לשיער. מחירי הפריטים נעים בין 24.90 ₪ – 34.90 ₪,

ניתן להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם.

נסיינית המערכת: הגיע שליח עם ערכת המוצרים שבחרתי לטעמי הפעם לקחתי מוצרי שיער לטיפול בשיער צבוע, כפי שכולם יודעים אני צובעת את שיערי מידי חודש ומחדשת גוונים וכל יום עושה פן כך ששיערי דק, יבש וגם פגום לצערי. אני רוצה לציין שגם האקלים, המים והשמש לא מוסיפים חיוניות לשיער אלא גורעים ממנו והורסים את סיב השיערה ( אנחנו רוצים להיות יפות לא?). ולכן, עלינו לשמור ולהגן על השיער כפי שאנו מטפלים בפנים. חפפתי עם השמפו, מרכך חייבת לציין שהריחות קסומים ומרגיעים ולאחר מכן שמתי בקצוות ידיים מסיכה והמתנתי כ -2 דקות נתתי למסיכה להיספג בשיער הרטוב, שטפתי. ייבשתי את השיער עם המגבת שמתי מעט סרום סירקתי את השיער וכאן נקודת המפנה בסירוק השיער הוא היה רך ולא עיקש לא היו בו קשרים והיה נינוח ולא קופצני לקחתי את הפן כהרגלי וייבשתי את השיער היטב והתחלתי לעשות פן. אני רוצה לציין שהיה לי קל לעשות פן, השיער סורק כמו שאני אוהבת ויש לי תלתלים משימה לא פשוטה עבורי. השיער רך ונעים והקצוות לא נראו יבשות כמו שאני מכירה אותן. נהנתי מהמוצרים וגם יצרו עבורי שיער נעים יותר ועם ברק. אני רוצה להוסיף ממימד נוסף חשוב בעיני, רשת סופר פארם נמצאת בכל מקום אפשרי בארץ וברגע שהיא מרחיבה את ליין מקצועי של מוצרים כך הנגישות רחבה יותר לקהל הצרכנים ותמיד 24/7 ניתן להיכנס בכל מקום בארץ ולרכוש מוצרים, אם אנחנו בטיול לצפון או לדרום, נסענו לחברה שכחנו לשים בתיק מוצרים לשיער נכנסים לסניף ורוכשים ונהנים ממקצועיות. תודה שאתם כאן בשבילי.

הוספת תגובה

הוספת תגובה